Kysymys

Elisa Shopit-myyjän palvelutaso.... Niin, mikä taso?!

  • 11 elokuu 2012
  • 10 kommenttia
  • 2588 katselukerrat

Käyttäjätaso 1
Kävin hakemassa puhelimen Keravan Prismakeskuksen Elisa Shopit-myymälästä.

Palvelu oli vähän niin ja näin; kysyttäessä jotain oli vastaus käytännössä "emmätiiä" eikä mitään aiettakaan selvittää asiaa. Samoin kun myymälän ulko-oven vieressä on lappu, jossa lukee myynnissä olevat esittelylaitteet (alennetuin hinnoin) - tässä sattui olemaan sama malli luurista edullisesti tarjolla lapun mukaan, kysyin tästä myyjältä. Keskustelu meni about: "Tuos oven ulkopuolella on tollai lappu alevehkeistä" "Häh? Mikä lappu?" "No tuol lukee et ois tuot puhelinta tarjolla alennettuun hintaan, esittelykappale..." "Häh? En mä tiiä tuommosista mitään". Myyjä vilkuili uusien k.o mallien seasta esittelykappaletta (mikä ei siis ollut missään näkyvillä, en ainakaan nähnyt...) ja totesi siihen, että ei tiiä mitään.

No, kaupat kuitenkin tuli. Mutta miksi yksittäiselle Shopitille ei voi tarjota palautetta, vai onko tuo palautelomake "jossain" niin piilossa, ettei tavallinen tallaaja löydä sitä?! *ärr*

10 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Asiakaspalvelutehtäviin pääsee/joutuu välillä valitettavasti tämän sortin sankareita, jotka eivät käsitä, että kavereiden kanssa käytetyt "emmä tiiä" -lausahdukset eivät täysin sovellu näihin tehtäviin. :P

Yksittäisille shopiteille ei taida olla suoraa palautekanavaa mutta palaute päätynee kyllä oikeaan paikkaan normaalien palautelomakkeiden kautta annettuna.
Käyttäjätaso 1
Löytäisi edes ne normaalit palautelomakkeet 😉 Löytyy nimittäin viihdepuolelle ja nettipuolelle ymv, mutta ei sitten esim. myymäläpalautetta tai "yleispalautetta".
Käyttäjätaso 4
Voit välittää palautteesi lomakkeella, joka löytyy täältä: https://www.elisa.fi/yhteydenotto/yksityisille.php" target="_self  Lomakkeella ei varsinaisesti ole erikseen myymälöitä, mutta voit valita aihealueeksi jonkin muun, esim. matkaviestintä ja mobiililaajakaista. Palautteesi välitetään kyllä perille asti, kunhan kirjaat mahdollisimman tarkkaan tiedot ylös, mitä myymälää palaute koskee.

Edit: muokattu linkkiä.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Maicci kirjoitti:
Voit välittää palautteesi lomakkeella, joka löytyy täältä: https://www.elisa.fi/yhteydenotto/yksityisille.php. Lomakkeella ei varsinaisesti ole erikseen myymälöitä, mutta voit valita aihealueeksi jonkin muun, esim. matkaviestintä ja mobiililaajakaista. Palautteesi välitetään kyllä perille asti, kunhan kirjaat mahdollisimman tarkkaan tiedot ylös, mitä myymälää palaute koskee.

Tuosta linkistä voisit Maicci ottaa sen viimeisenä olevan pisteen pois. Toimii silloin paremmin   😉
Käyttäjätaso 4
papparainen kirjoitti:

Maicci kirjoitti:

Voit välittää palautteesi lomakkeella, joka löytyy täältä: https://www.elisa.fi/yhteydenotto/yksityisille.php. Lomakkeella ei varsinaisesti ole erikseen myymälöitä, mutta voit valita aihealueeksi jonkin muun, esim. matkaviestintä ja mobiililaajakaista. Palautteesi välitetään kyllä perille asti, kunhan kirjaat mahdollisimman tarkkaan tiedot ylös, mitä myymälää palaute koskee.


Tuosta linkistä voisit Maicci ottaa sen viimeisenä olevan pisteen pois. Toimii silloin paremmin   ;)


Hyvä huomio, kiitos tästä 🙂 Linkkikin toimii nyt 😉
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Maicci kirjoitti:
papparainen kirjoitti:
Maicci kirjoitti:
Voit välittää palautteesi lomakkeella, joka löytyy täältä: https://www.elisa.fi/yhteydenotto/yksityisille.php. Lomakkeella ei varsinaisesti ole erikseen myymälöitä, mutta voit valita aihealueeksi jonkin muun, esim. matkaviestintä ja mobiililaajakaista. Palautteesi välitetään kyllä perille asti, kunhan kirjaat mahdollisimman tarkkaan tiedot ylös, mitä myymälää palaute koskee.

Tuosta linkistä voisit Maicci ottaa sen viimeisenä olevan pisteen pois. Toimii silloin paremmin   ;)

Hyvä huomio, kiitos tästä 🙂 Linkkikin toimii nyt ;)

Eikä toimi ainakaan Firefoxilla. Vega näköjään editoi linkistä sen .php-päätteen pois , mutta selain tai palstan serveri lisää sen automaattisesti ja linkki ei toimi.

Tämä linkki toimii   :smileycheesy:

https://www.elisa.fi/yhteydenotto/yksityisille.php

Ps. No kolmannella yrittämällä saitte sen linkin kuntoon. Kiitos
Käyttäjätaso 4
Eikös se niin mene, että parempi myöhään kuin ei milloinkaan :smileycool:
Käyttäjätaso 1
No tuota lomaketta tuli katsottuakin. Laskutus, tuotekyselyt, PUK-koodia? Hmhp. No, kai se palvelukin tuote tänäpäivänä on... 😃 Kiitoksia toki vastauksista, mutta pitäisi olla ihan oma lomakkeensa palvelupalautteelle - ihan oikeasti. Aika monella muullakin firmalla on...
Sitten on vielä tämä sähköpostiosoite:

asiakaspalautteet@elisa.fi
Käyttäjätaso 4
Aquatica kirjoitti:

No tuota lomaketta tuli katsottuakin. Laskutus, tuotekyselyt, PUK-koodia? Hmhp. No, kai se palvelukin tuote tänäpäivänä on... 😃 Kiitoksia toki vastauksista, mutta pitäisi olla ihan oma lomakkeensa palvelupalautteelle - ihan oikeasti. Aika monella muullakin firmalla on...


Välitän tämän palautteesi eteenpäin ja toivon mukaan saadaan palautekanavaan muutos! Mutta sitä ennen voit välittää palautteesi myös em. linkin välityksellä, jolloin se menee perille oikeaan paikkaan.

Osallistu keskusteluun