Elisa vai taloyhtiö ?

  • 2 elokuu 2016
  • 3 kommenttia
  • 193 katselukerrat

  • Satunnainen osallistuja
  • 17 kommenttia
Minulla ollut Kotkassa kaapelinetti (Vihde) poikki torstaista 28.7 aamusta alkaen.
Pistokkeesta mitattu 29.7 ja linja tosi heikko. Talojakamoon tulee hyvä linja.
Vika mahdollisesti talojen välisessä kaapelissa. isännöitsijä tietoinen asiasta mutta en tiedä koska vika korjataan.
Maksan kovaa hintaa toimimattomasta netistä kuka korvaa/hyvittää maksun ?

3 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Kiitos tiedosta, luin läpi nuo asiaan liittyvät asiakastapahtumat. Vikailmoitus on kuitattu valmistuneeksi meidän osalta 29.7, kyseessä oli taloyhtiön huoltovastuulla oleva maakaapeliyhteys talojen välillä. Tässä tapauksessa mahd. korvaukset tulevat taloyhtiöltä, koska tuo kaapeli ei ole Elisan omistuksessa.
vikailmoitus ollut juu voimassa 28.7 alkaen
tänään 2.8 klo 13,45 netti alkoi toimia tänne vaihdeen uusi kaapeli talojen väliin
Katkos ollut 28.7 klo 08:00 -- 2.8 klo 13:45 välisen ajan
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Sinulla taisikin olla tuosta vikailmoitus vetämässä? Ellei ole niin kannattaa se tehdä mahd pian, puhelimitse tai meidän kautta. Hyvitykset lasketaan sen perusteella, montako päivää netti on ollut poissa käytöstä vikailmoituksen jättämispäivän jälkeen.

Osallistu keskusteluun