Vastattu

Elisa viihde ja netti (valokuitu)

  • 28 marraskuu 2017
  • 4 kommenttia
  • 346 katselukerrat

  • Satunnainen osallistuja
  • 12 kommenttia
Menin viemään Elisalta kytky kaupalla ostettua reitintä huoltoon toimitettavaksi Elisa myymälään. Myyjä oli kovin ystävällinen ja räpläsi tietokonensa kanssa jälkeenpäin ajatyellen vähä liiankin kauan. Sitten hän tarjosi minulle nopeempaa nettiä, siis nopeempaa kai kuin se reititin. Hän ehdotti, että reititin jää heidän murheeks ja minä saan nopeemmman netin. Mutta hän ei puhunu valokuidusta mitään. Jos hän olisi maininnu sen, olisin muistanu että saan sen halvemmalla talossa jossa asun. Tajusin tän liian myöhään oli jo menny pari päivää yli kahden viikon. Onko mulla mitään mahdollisuutta purkaa tätä sopimusta ja ostaa valokuitu taloyhtiöltä puolet halvemmalla. Eikä siinä vielä kaikki. Lisäks sama lipevä myyjä sai mut ostaan elisa viihde paketin. Senkin tajusin vasta vähä myöhemmin etten semmosta tarvi. Olen todella pettyny ja tuntuu että mua on pahasti huijattu. Onko mulla mitään mahdollisuutta enää purkaa tämmöstä kauppaa. Tää on vajaan kolme viikkoo vanha siopimus.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs 28 marraskuu 2017, 13:45

Lähimyyntinä tehtynä sopimuksella ei etämyynnin peruutusoikeutta löydy, eli tuossa ei ole vaikutusta onko sopimus kuinka vanha 😞 Lähimyynnissä on mahdollisuus tutustua tuotteeseen ja sopimuspapereihin ennen sopimuksen tekemistä. Valitettavasti tuossa ei siis ole perusteita tuon pohjalta kaupan purulle
Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Tuntematta tapausta tarkemmin totean, että Elisa ei näe kuin omat tarjolla olevansa palvelut johonkin kiinteistöön. Asiakkaan pitäisi itse tietää, jos osoitteeseen on jonkun toisen operaattorin yhtiövastikkeellinen sopimus olemassa.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Lähimyyntinä tehtynä sopimuksella ei etämyynnin peruutusoikeutta löydy, eli tuossa ei ole vaikutusta onko sopimus kuinka vanha 😞 Lähimyynnissä on mahdollisuus tutustua tuotteeseen ja sopimuspapereihin ennen sopimuksen tekemistä. Valitettavasti tuossa ei siis ole perusteita tuon pohjalta kaupan purulle
Olen asunut tässä kuukauden. Vuokrasopimusta tehdestä olisi saanut tehdä myös sopimuksen valokuidusta. En ottanu sit kun olin päättäny viedä sen reitittimen huoltoon. Elisan kaupan myyjän olisi pitänyt kertoa asiasta tarkemmin. Ongelma tässä on sekin, että minulla ei muisti ja hahmotuskyky ole normaali ikääni nähhden. Eli en pystynyt tuossa tianteessa ottaa huomioon kaikkea tarpeellista yhtä aikaa.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +2
Me emme valitettavasti pääse näkemään toisen operaattorin tarjontaa, tai taloyhtiön tekemiä sopimuksia muiden operaattoreiden kanssa. 😞 Valitettavasti sopimuksella ei ole peruutusoikeutta. Koska sinulla on nettiyhteyden lisäksi myös Viihde -paketti, saat kuukausimaksulle kyllä reilusti vastinetta, kannattaa ottaa palvelu käyttöön ja tutustua, mitä kaikkea sillä pystyy tekemään. 🙂

Osallistu keskusteluun