Vastattu

Elisa viihteen digiboxin muutos hoidetaan tosi huonosti


Olen saanut kotiini kirjeen digiboximuutoksesti ja toimintakatkosta 16.3.18. Olen epätoivoisesti viestittänyt koko maaliskuun Elisa asiakaspalveluun olevani Amerikassa 25.3.18 asti ja pyytänyt lykkäämään digiboxin postitusta. Ei kuulemma onnistu!!!!!! Sanottiin ollessani Suomessa 5.3.18 ja sitten vielä tekstiviesteillä kyseltiin puhelinpalveluun tyytyväisyyttä
Samoin koittanut kertoa postille noutavani ilmoitetun paketin 26.3.18, mutta he palauttavat senlähettäjälle 15.3.18. Ainoastaan Elisa voi antaa lisäaikaa paketin noutamiselleTOSI SEKOILUA, enkä Amerikasta halua jonotella Elisan palvelupuhelimessa
Jos joku Elisassa sattuulukemaan tämän niinkertokaa ihmeessä miten toimia. SAISI EDES MAIL OSOITTEEN MINNE VOISIN LÄHETTÄÄ TOIVEENI JA TIETONI. KUULEEKO ELISA ADIAKASPALVELUSSA TÄMÄN?
Kirjautumisessa oli sähköpostiosoitteeni
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 13 maaliskuu 2018, 21:42

Laitapa asiasta yksityisviestiä Palstatiimille.

Laita viestiin mukaan tarkka kuvaus tapahtuneesta ja käydystä keskustelusta. Laita viestiin myös omat yhteystietosi sekä asiakasnumerosi, jonka löydät esim. laskusta. Lasku löytyy OmaElisasta.

Palstatiimi pystyy täten selvittämään asian kulkua ja ryhtymään tarvittaviin toimenpiteisiin.

Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Laitapa asiasta yksityisviestiä Palstatiimille.

Laita viestiin mukaan tarkka kuvaus tapahtuneesta ja käydystä keskustelusta. Laita viestiin myös omat yhteystietosi sekä asiakasnumerosi, jonka löydät esim. laskusta. Lasku löytyy OmaElisasta.

Palstatiimi pystyy täten selvittämään asian kulkua ja ryhtymään tarvittaviin toimenpiteisiin.

Osallistu keskusteluun