Vastattu

elisa viihteen peruminen

  • 2 toukokuu 2015
  • 4 kommenttia
  • 1410 katselukerrat

Käyttäjätaso 3
Tilasimme äitIni kanssa viihteen kun luulin, että tilauksen paikkakunnan kohdalla kone näyttää toimiiko viihde, mutta menikin tilaus läpi ja nyt tulossa laitem miten perun tämän jätänkö vain lunastamatta postista?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kake1 4 toukokuu 2015, 18:04

  • Mikäli teitte tilauksen sinun nimissäsi, laitatko yksityisviestin minulle yhteystietojesi kera niin voimme hoitaa peruutuksen sitä kautta. Mikäli tilaus tehtiin äitisi nimissä, suosittelisin häntä olemaan henkilökohtaisesti yhteydessä asiakaspalveluumme numeroon 010 190 240. Paketin noutamatta jättäminen ei vielä tehtyä sopimusta peruuta. :)

  • Katso alkuperäinen viesti

    4 kommenttia

    Kunniamerkki +3
  • Mikäli teitte tilauksen sinun nimissäsi, laitatko yksityisviestin minulle yhteystietojesi kera niin voimme hoitaa peruutuksen sitä kautta. Mikäli tilaus tehtiin äitisi nimissä, suosittelisin häntä olemaan henkilökohtaisesti yhteydessä asiakaspalveluumme numeroon 010 190 240. Paketin noutamatta jättäminen ei vielä tehtyä sopimusta peruuta. 🙂
  • Täällä on ohjeet peruutukselle, jos sen haluaa tehdä postitse:

    http://asiakastuki.elisa.fi/ohje/492/
    Kunniamerkki +3
    Tämä hoidettiin jo puhelimitse ja asia on siten kunnossa. 🙂
    Käyttäjätaso 3
    Juuh kyllä. Kiitos hyvästä palvelusta 🙂 anteeksi vielä törttöilyni

    Osallistu keskusteluun