Kysymys

Elisalta taas "loistavaa asiakaspalvelua"

  • 18 kesäkuu 2014
  • 4 kommenttia
  • 5380 katselukerrat

Tuli taas todettua, että Elisalta saa maailman huonointa asiakaspalvelua vai mitä olette mieltä seuraavasta?

Tapahtui tänään 18.6.2014

Töistä kotiin ja kone auki, netti ei toimi (Viihde 100M Kaapeli). Soitto asiakaspalveluun n. klo 18, josta pimu vastasi nopeasti ja lyhyen keskustelun jälkeen pyysi tekemään vikailmoituksen, mutta kertoi sinne olevan sillä hetkellä yli 20 minuutin jono, joka olisi paljon lyhyempi, jos soittaisin klo 19 jälkeen, kun varsinainen asiakaspalvelu on suljettu. No otin neuvosta kiinni ja soitin vähän ennen klo 20 ajatuksena tehdä häiriöilmoitus edelleen poikki olevasta netistä. Jonotettuani rapiat 42 Kuva minuuttia saamatta vastausta en jaksanut enää odottaa. Kokeilin löytää sekä Oma Elisasta, että avoimilta Elisan sivuilta kohtaa, jossa voisin tehdä häiriöilmoituksen netin kautta (nettiä käytän nyt kännykän jaetulla yhteydellä), mutta hyvät kanssaveljet ja sisaret. Elisan sivuilla ei ole olemassa mahdollisuutta tehdä häiriöilmoitusta!!! Ei sitä ainakaan normaali ihminen löydä. Eli et voi millään tehdä häiriöilmoitusta minnekään, kun kukaan ei vastaa eikä netissä voi ilmoitusta tehdä. Häiriökartalla eikä tiedotteissa ole tietoa alueemme häiriöstä (04480 Haarajoki). 

Ei wittu, mitä touhua! Vaihtaisin ihan naps ihan mihin toiseen operaattoriin tahansa tämän Elisa Viihteen, jos vain meille semmoisen saisi, mutta kun ei. Sinisellä on joku witun monopoli alueellamme ja joutuu kärsimään tästä *****asta.

Eikä muuten löydy Elisan sivuilta mistään myöskään mitään meiliosoitetta tai henkilöä, jolle voisi avautua, joten pitää rekisteröityä tällaiselle palstalle avautumaan siinä toivossa, että joku urpo Elisalta lukisi tämän ja ottaisi minuun vaikka sigun meilin kautta yhteyttä. Toivon ilmeisesti liikaa...

4 kommenttia

Hyvin tämä on piilotettu:

http://elisa.fi/

Alhaalla  Asiakastuki - Yhteystiedot

http://asiakastuki.elisa.fi/yhteystiedot

Siellä Asiakaspalvelu > Klikkaa tästä

http://asiakastuki.elisa.fi/yhteystiedot/#otayhteytta

Siellä Häiriöilmoitus-välilehti

Alhaalla oikealla

Jätä viesti lomakkeella


Avaa häiriöilmoituslomake-linkki:

 

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/toimintahairio/hd-lomake.php?id=130&skipdialog=1

 

 
Älä antero höpötä. Lomake löytyy liian monen klikin takaa, jotta keskivertokäyttäjä sitä löytäisi. Lisäksi lomakkeessa lukee, että niiden käsittelyaika on useita työpäiviä ja siinä kehoitetaan ottamaan yhteyttä puhelimitse asiakaspalveluun, jos asia on kiireellinen. Minullakin netti alkoi toimimaan itsekseen n. klo 22 eli olin ilman yhteyttä eilen n. 4-5h. Vastaavia katkoksia on ollut viimeisen 2 viikon aikana 3-4kpl valveillaoloajasta kotona (jolloin nettiä yleensä voi käyttää) eli suht paljon.

Faktahan on siis se, että Elisan asiakaspalvelu oli taas tässä kohden ala-arvoista eikä heitä edes kiinnosta kehittää sitä. Sama tilanne on ollut joka ikinen kerta, kun olen yrittänyt vikailmoitusta heille tehdä. Asiakkaana olen joutunut olemaan jo 7 vuotta.

Kertauksena sullekin vielä eli lomakkeeseen vastataan 2-3 arkipäivän kuluessa eikä vikailmoituspalveluun pääse, kuin jonottamalla 43 minuuttia eikä silloinkaan kukaan vastaa vaan asiakkaalta loppuu kärsivällisyys. Eli miten sinä antero hyvä olisit toiminut tässä tilanteessa asiakkaana oikein, siten, ettei vaan tule Elisasta pahaa sanottavaa? Jonottanut vaikka 2h ja samalla kiillottanut autovahalla Elisa pinssiä?
Vastasin vain tähän:

"

 Eli et voi millään tehdä häiriöilmoitusta minnekään, kun kukaan ei vastaa eikä netissä voi ilmoitusta tehdä

"

Eikö tämä jo kertonut mitä mieltä olen Elisan verkkosivuista:

"

Hyvin tämä on piilotettu:

 

"


 

"ettei vaan tule Elisasta pahaa sanottavaa"



Voit kyllä löytää täältä Palstalta runsaasti kirjoituksiani, jotka eivät todellakaan ole sanomatta pahaa Elisasta tai elisalaisten toiminnasta.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Palataanpa takaisin aiheeseen...

Tervetuloa Palstalle PasiKokkonen!

Onko netin kanssa yhä ongelmaa, vai onko asia tullut jo kuntoon? Jos asia vaatii lisäselvittelyä niin laitathan asiakasnumerosi profiiliisi tai asennusosoitteen yksärinä minulle niin tutkitaan mistä kenkä puristaa.

Häiriöilmoitusten osalta asiakaspalvelumme tavoittaa 24/7 myös juhannusviikonloppuna!

Osallistu keskusteluun