Vastattu

Elisan kotisivutila+sähköposti


Kunniamerkki

Hei.

Minulla on Saunalahden kotikuitu 50M. Ja uutena tilaamatta “Elisa internetpalvelupaketti” ?

Sähköposti ja kotisivutila tulivat 1.4.2020 maksulliseksi ( 2.90€ / kk ) En käytä kumpaakaan Elisan palvelua ja haluan ne suljettavaksi . . .

KYSYMYKSENI ON että voiko ne molemmat poistaa tarpeettomina , koska en niitä käytä ja maksut ovat turhia ? OmaElisassa se ei ole mahdollista.

Asiakasnumeroni on omayhteisön moderaattorien tiedossa.

En löytänyt koko elisan sivustoilta mitään tai minkäänlaista yhteydenotto lomaketta?! Outoa . . .

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi roopeg 4 May 2020, 15:17

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Hei.

Minulla on Saunalahden kotikuitu 50M. Ja uutena tilaamatta “Elisa internetpalvelupaketti” ?

Sähköposti ja kotisivutila tulivat 1.4.2020 maksulliseksi ( 2.90€ / kk ) En käytä kumpaakaan Elisan palvelua ja haluan ne suljettavaksi . . .

KYSYMYKSENI ON että voiko ne molemmat poistaa tarpeettomina , koska en niitä käytä ja maksut ovat turhia ? OmaElisassa se ei ole mahdollista.

Asiakasnumeroni on omayhteisön moderaattorien tiedossa.

En löytänyt koko elisan sivustoilta mitään tai minkäänlaista yhteydenotto lomaketta?! Outoa . . .


Jos et tarvitse noita palveluita , niin voit ne irtisanoa Oma Elisassa. Irtisanomisaika on 14 vrk.

https://verkkoasiointi.elisa.fi/

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Silloin kun Elisa on asiakkaalta mitään kysymättä lisännyt hänelle jotakin ylimääräisiä palveluita, kyseessä ei ole irtisanominen, joten mitään irtisanomisaikaa ei tässä tapauksessa sovelleta. Elisa on lisäksi velvollinen hyvittämään aiheettomasti perimänsä maksut.

Oma Elisassa onnistuu ainoastaan liittymän normaali irtisanominen. Reklamaatiot tulee hoitaa ottamalla yhteys asiakaspalveluun:

Asiakaspalvelu avoinna ma-pe klo 8-18.

Ajanvarauksella ma-pe klo 8.30-20, la klo 10.30-16.30.

Puhelin 010 190 240, epänormaali puhelumaksu.

Yhteydenottolomake ja laulukerttuli niille, jotka pääsevät Oma Elisaan.

Sähköinen yhteydenottolomake, jos Oma Elisa ei toimi tai asia ei koske omaa asiakkuutta.

 

Käyttäjätaso 7

Sepä se onkin , että Elisan mielestä ei ole lisätty mitään uusia palveluita , vaan on vain muutettu aiemmin laajakaistaan sisältyneet palvelut maksullisiksi ja nimi vaihdettu. Jos sähköposti muuttui maksulliseksi 1.4.2020 alkaen , niin sen olisi voinut irtisanoa 31.3.2020 mennessä ilman irtisanomisaikaa ja kustannuksia. Jos niin ei tehnyt ja palvelu aktivoitui , niin silloin irtisanomisaika on 14 vrk. Kaikille , joiden s-posti muuttui 1.4. maksulliseksi , lähetettiin jo hyvissä ajoin kirje , jossa ne ehdot kerrottiin. Jos ei silloin toiminut asian vaatimalla tavalla , niin on siinä vähän omaa syytäkin.

Siis tuo em. on Elisan näkemys asiasta. Itse kukin varmaan on asiasta eri mieltä ja silloin vain pitää yrittää sopia asia Elisan kanssa , jos mahdollista. Muuten palvelusta joutuu maksamaan sen käytössäolemisajan sekä irtisanomisajan osuudet.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

Moi! Tokipa asia korjataan, tai itseasiassa taitaakin olla jo kollegan toimesta korjattu. @PhWeb olithan saanut jo tarvittavat vastaukset asiaan?