Vastattu

Elisan sähköpostista yhdistykselle puuttui laskuliite

  • 19 November 2020
  • 2 kommenttia
  • 489 katselukerrat

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +3

Elisan tänään lähettämästä sähköpostista puuttui laskuliite.

Yhdistyksen OmaElisa ei toimi.

Sähköpostiosoite asiakaspalvelu@elisa.fi ei toimi. Virheilmoitus:

The following message to <asiakaspalvelu@elisa.fi> was undeliverable.

The reason for the problem:

5.1.0 - Unknown address error 550-'5.1.1 <asiakaspalvelu@elisa.fi>: Recipient address rejected: User unknown in virtual alias table'

Chat-robotti ei osaa vastata.

Mitenkähän asiaan saisi tolkkua joutumatta ulosmitatuksi maksamattoman laskun takia.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Suvi 20 November 2020, 09:52

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Kun kyse on yhdistyksen palveluista, mene yritysasiakaspalvelun yhteystietosivulle ja lähetä sitä kautta viesti. Tuonne pääsee seuraamalla polkua Laskuihin tai asiakastietoihin liittyvä kysymys tai muutos, Jätän viestin ja Elisa ottaa minuun yhteyttä, Jatkan kirjautumatta. Täytä kentät ja kirjoita viesti ja klikkaa lopuksi lähetä.

 

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +12

Hei @Rauturitari ,

jos kyseessä on ns. henkilöasiakastuote, joka on tilattu yhdistykselle, niin kyseessä voi olla meillä eilen huomattu vikatilanne.

Huomasimme siis tosiaan eilen, että osa meiltä lähteneistä laskujen sähköposti-ilmoituksista oli vaillinaisia, eli niistä puuttui liite. Asia on korjauksessa ja korjatut laskut lähetetään loppuviikon aikana.