Vastattu

Elisan soittopalvelu

  • 5 heinäkuu 2019
  • 1 kommentti
  • 538 katselukerrat

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
  • Tähtipelaaja
  • 4315 kommenttia
Miks ******** sieltä ei voida soittaa siihen aikaan mitä on asiakkaalle ilmoitettu. Eikä ollut edes ensimmäinen kerta. Mulla ei vaan nyt ole aikaa roikkua koneen ääressä ja odottaa, että joku suvaitsisi soittaa. Luvattu soittoaika tänään 12 - 12.30 ja klo on nyt 13.30. Lopettakaa koko systeemi kun se kerran toimi. 👿

Edit// Tuli soitto ja kysyin miksi ei voi soittaa silloin kun on sovittu?
"Noku meillä on automatisoitu tää" Ja mua noku ei kiinnosta kamelinpaskan kilohintaa enempää miten se menee, vaan se että soittaa siinä aikaikkunassa mitä on sovittu.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs 5 heinäkuu 2019, 12:34

Olemme todella pahoillamme 😞 Meillä on asiakaspalvelun puolella nyt ollut ruuhkaa ja tästä johtuen ollaan noiden soittopyyntöjenkin kanssa myöhässä 😞 Soitto tulee kyllä, mutta valitettavasti ei aina luvattuun aikaan. Pyrimme korjaamaan tilanteen mahdollisimman pikaisesti!
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Olemme todella pahoillamme 😞 Meillä on asiakaspalvelun puolella nyt ollut ruuhkaa ja tästä johtuen ollaan noiden soittopyyntöjenkin kanssa myöhässä 😞 Soitto tulee kyllä, mutta valitettavasti ei aina luvattuun aikaan. Pyrimme korjaamaan tilanteen mahdollisimman pikaisesti!

Osallistu keskusteluun