Kysymys

Elisan toimintatapa

  • 31 heinäkuu 2014
  • 3 kommenttia
  • 543 katselukerrat

Elisan toimintatapa on todella syvältä. On käsittämättömän vaikeaa saada yhteyttä Elisan asiakaspalveluun puhumattakaan heidän teknisestä tuestaan. Olen yrittänyt useamman kerran saada yhteyttä Elisan tekniseen palveluun muutaman viimeviikon aikana laajakaistan yhteysongelmiin liittyen, mutta kärsivällisyys jonossa on aina loppunut kesken. Viimeistä edellisellä yrittämällä jouduin lopettamaan odottelun reilun puolen tunnin jodotuksen jälkeen, kun ystävällinen nainen oli ohjannut minut jonoon kommentein "tämän hetkinen jonotusaika on noin 9 min". Viimeisimmällä yrittämällä jonotus ajaksi ilmoitettiin noin 25 minuuttia joten päätin luovuttaa heti kättelyssä. Jos asiakaspuheluun vastanneita ihmisiä on uskominen, niin muita keinoja ei ole saada yhteyttä tekniseen tukeen kuin jonottamalla puhelimessa - kestää se sitten tunnin tai kaksi? Kaiken muun hyvän lisäksi Elisahan velottaa jonotuksesta koko ajan. Olisi kuluttaja-asiamiehellä jälleen töitä!

PS. Kuukausia sitten olen kerran onnistunutkin pääsemään teknisentuen juttusille, joka löysikin vian Elisan laitteissa, eikä minun tarvinnut jonattaa kuin 55 minuuttia. 3*Hurraa! Btw. palvelu oli ystävällistä.

PS2. Olen kysellyt Elisan asiakaspalvelijoilta vinkkiä mistä voisi lähettää palautetta ko puulaakin toiminnasta, mutta eivät tunnu löytävän nettisivuiltaan kyseistä linkkiä. Puheluun vastannut nainen vaan toteaa että jos haluat palvelua jonota puhelimessa.

3 kommenttia

Käyttäjätaso 5
  • , harmillista, ettet ole päässyt jättämään häiriöilmoitusta nettiyhteytesi ongelmista.

    Tällä hetkellä meillä on tosiaan ollut pidemmät jonotustajat tekniselle puolelle kuin normaalisti. Voit myös jättää häiriöilmoituksen sähköisesti osoitteessa:

    http://asiakastuki.elisa.fi/#otayhteytta

    Valitse tuolla sivulla "Häiriöilmoitus" -> "Avaa häiriöilmoituslomake"

    Myös soittopyynnön jättäminen pitäisi olla mahdollista. Sitä kannattaa aina kysyä kun soittaa jos jonottaminen ei houkuttele. Täällä Palstalla pystymme yleensä myös melko hyvin ottamaan asioita hoitoomme.
  • Tuo häiriöilmoituslomakekin on ollut aika usein poissa käytöstä. 😞
    Kiitos linkistä, yritän käyttää sitä. Olen tiedustellut mahdollisuutta soittopyyntöön molemmilla viime yrittämillä, mutta minulle on todettua, että se ei ole mahdollista ja ainut tapa saada yhteys tukeen on jonottaminen puhelimessa.

    Osallistu keskusteluun