ELisaVahti ei näy tietokoneessa

  • 22 kesäkuu 2016
  • 9 kommenttia
  • 580 katselukerrat

  • Satunnainen osallistuja
  • 11 kommenttia
ElisaVahdin kuva näkyy puhelimessa kuten pitääkin. Kun yritän katsoa sitä läppäriltä, ohjelma heittää minut Tuotteet-sivulle. Kun valitsen Kamerani, välähtää ElisaVahdin aloitus ja sitten ollaan taas Tuotteet-sivulla. Missä vika? Käyttöjärjestelmä on Window10 eikä mitään ongelmaa ole ollut tätä ennen.

9 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Kokeile tyhjentää selaimen välimuisti. Myös toista selainta kannattaa kokeilla.
ja mites se välimuisti tyhjennetään? 🙂 🙂
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Kun ei ole tietoa mitä selainta käytät, niin kirjoita Googleen: selaimen välimuistin tyhjentäminen
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
ja mites se välimuisti tyhjennetään? 🙂 :-)

Yleensä selaimen asetuksista löytyy kohta, josta välimuistin saa tyhjennettyä. Vaihtoehtoisesti voi käyttää ctrl + shift + del -näppäinyhdistelmää, joka toimii IE:llä, Chromella ja Firefoxilla. Edgessä (...) Lisää -> Asetukset -> Tyhjennä selaustiedot.
Firefos neuvoo menemään asetuksiin ja valitsemaan lisäasetukset. Niitä vain ei ole valikossa. Jos haluan, että välimuisti tyhjenee automaattisesti, Firefos kehottaa minua valitsemaan asetuksista tietosuoja-paneelin. Se löytyy. Sitten pitäisi valita historiantiedot-osio. Sitä ei ole. Vain puheluhistoria.
Crtl+shift+del-tyhentää jotakin, mutta ei ratkaise ongelmaa.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Oletko kokeillut jotain toista selainta? Edge, IE ja Chrome kannattaa testata myös.
kirjautuminen muille selaimille ei onnistus, sillä Elisa on hävittänyt sähköpostitunnukseni, jolla olen aikoinaan kirjautunut ElisaVahtiin. Vahti ei enää tunnista tunnustani. SHIT!
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Sinullako on siis Vahdissa ollut käytössä sähköpostiosoite, jota ei ole enää olemassakaan?
Nyt et siis pääse kirajutumaan muilla selaimilla, koska olet tallentanut tunnukset vain yhdelle selaimelle? Jos sinulla on tosiaan noiden tunnusten kanssa ongelmia niin heitäpä meille yksityisviestillä asiakastietojasi (elisa.to/viestipalstatiimille) niin voidaan kyllä tsekata tilannetta. Sähköpostiosoitetta on mahdollista muuttaa, mutta ainoastaan meidän kauttamme. 🙂
molemmat sähköpostiosoitteet ovat voimassaolevia

Osallistu keskusteluun