Vastattu

En pääse omasaunalahteen, vaikka loin uuteen omaelisaan tunnukset!

  • 23 heinäkuu 2015
  • 6 kommenttia
  • 2176 katselukerrat

Minulla on ollut Saunalahden s-postitili ns. aikojen alusta - heti Freenetin lakattua joskus vuonna kivi ja kirves:) Olen kiltisti maksanut ihan erillistä - nykyään n. 90 € maksuakin siitä. Jouduin pakosta siirtymään Elisan asiakkaaksi. Oletusarvona näyttää olevan, että roskapostia ei tule. Lähdin etsimään roskapostin suodattamiseen välinettä. Uusi Omaelisa ilmoittaa Omasaunalahteen siirtyjälle: ei löydy asiakkuutta tms. vastaavaa! S-postia ei löydy Omaelisasta vasemmanpuoleisesta valikosta, koska se ei tunnista meikäläistä asiakkaaksi. Olisi myös hyvä, jos Saunalahden s-postista löytyisi työkalu s-postin pysyvään edelleenlähettämiseen, sillä alkaa ketuttaa todella! Onhan meillä Saunalahden laajakaistakin, mutta s-postitilini ei liity siihen mitenkään - se on ajalta "hidas modeemi".
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Urhokas 24 heinäkuu 2015, 11:26

  • ? Laitan sinulle yksityisviestiä tähän liittyen. Ongelmana tosiaan tuo poikkeuksellisen vanha sopimus joka ei suoraan yhteensopiva ilman muutoksia nykyisen omaelisan kanssa. Kun muutokset tehty niin pääset hallinnoimaan näitä täysin :)

  • Katso alkuperäinen viesti

    6 kommenttia

    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  • ? Laitan sinulle yksityisviestiä tähän liittyen. Ongelmana tosiaan tuo poikkeuksellisen vanha sopimus joka ei suoraan yhteensopiva ilman muutoksia nykyisen omaelisan kanssa. Kun muutokset tehty niin pääset hallinnoimaan näitä täysin 🙂
  • Taitaa olla samankaltainen vika täällä, ohjataan vanhaan omasaunalahteen, josta asiakastietoja ei kumminkaan löydy. Uudesta omaelisasta kun yrittää laskua katsoa niin saa ilmoituksen että laskujen haussa on häiriö, sama häiriö on ollu jo useamman kuukauden....
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
    Tervetuloa Palstalle
  • ?!

    Onko kyse siis siitä, että et näe sopimusta ja sen laskuja OmaElisasta? Jos näin on, onhan sopimus sinun omalla nimelläsi avoimena? OmaElisassa ainoastaan sopija näkee niin liittymien kuin laskujen tiedot. 🙂
  • Sain yv:n, että pitäisi käydä Elisashopissa hoitamassa ikivanhaan saunalahtisopimukseeni henkilötietotäydennystä jne. Kävin. Asiakaspalvelija kertoi, että ei pysty tekemään mitään. Mitä nyt teen? En pääse edes pankkitunnuksillani omasaunalahteen lisäämään tietojeni täydennystä. Päädyn vain tilanteeseen "asiakkuutta ei löydy". Viimeinen lasku on kuitenkin maksettu vuodeksi huhtikuusta alkaen...
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
  • ? Otitko mukaan paperilaskun josta oli puhetta? Jos menit ilman sitä tietoa ei liikkeessä voida tehdä mitään. Kerroin että tarvittaessa voimme sinulle laskun myös uudelleen lähettää. Se on poikkeuksellisesti ainoa keino tunnistaa sinun tapauksessasi.
  • Paperilasku oli mukana ja siinä on asiakasnumeroni. Kaveri sanoi, että lähettää jonnekin viestiä, mutta ei pysty tekemään mitään...

    Osallistu keskusteluun