Vastattu

Epäselvyyksiä luottokaupassa

  • 7 joulukuu 2011
  • 1 kommentti
  • 2742 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Hei!

Koitin tuossa paikallisessa Elisa-liikkeessä käydä hakemassa iPhone 4S:ää luottokaupalla. Ei onnistunut, vaikka olen kaikki laskuni Saunalahdelle maksanut (nettitikku), osan tosin myöhässä.
Myyjäkin ihmetteli, ja käski käydä seuraavana päivänä setvimässä asiaa lisää. Kettuunnuin asiasta niin pahasti, että suuntasin Soneran kauppaan ja sieltä luuri irtosi heti.

Kyselisin vaan, että millä perusteella en saanut sitten luuria Elisalta, kun luottotietoni ovat tietääkseni täysin kunnossa? Hankin kuukausi takaperin Diners Club -kortin, ja uskoisin, että heillä on tiukempi politiikka mitä Elisalla luoton myöntämisen suhteen. Missä siis vika?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kaisu___SL 7 joulukuu 2011, 07:20

Hei, kertomasi perusteella on hankala tarkistaa, mistä syystä puhelin on jäänyt saamatta. Mikäli haluat varmuuden asialle,
voit olla yhteydessä asiakapalveluumme 09 4243 0456.
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 1
Hei, kertomasi perusteella on hankala tarkistaa, mistä syystä puhelin on jäänyt saamatta. Mikäli haluat varmuuden asialle,
voit olla yhteydessä asiakapalveluumme 09 4243 0456.

Osallistu keskusteluun