Vastattu

Erittäin pettynyt asiakas

  • 25 maaliskuu 2015
  • 2 kommenttia
  • 1122 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 1 kommentti
Minulla oli aiemmin käytössä vanha mobiililaajakaista 3G liittymä, jossa oli puhe- ja tekstiviesti ominaisuus. Minulle soitettiin tiistaina ja tarjottiin edullisempaa 4G mobiililaajakaista liittymää. Kysyin myyjältä että onko liittymässä puheominaisuus, koska olen käyttänyt vanhaa liittymäänikin puhelimessani myös puheluiden soittamiseen. Myyjä vastasi minulle että kyllä on, mutta soittaminen on kalliimpaa mobiililaajakaista liittymällä. Hyväksyin tarjouksen ja liittymä astui voimaan seuraavana yönä. Uuden liittymän astuttua voimaan, yritin soittaa puhelimellani, jolloin puhelin ilmoitti että palvelu ei ole käytössä liitymässäsi. Soitin Saunalahden vikapalveluun, josta minulle sanottiin että liittymässäni ei ole puheominaisuutta ja käskettiin soittamaan aamulla asiakaspalveluun. Soitin asiakaspalveluun aamulla, jossa liittymäni vaihdettiin Saunalahti Tarkka 3G 21mb/s liittymään. Kävin katsomassa oma saunalahdesta liittymäni tietoja, jolloin huomasin että numeroni oli vaihdettu, vaikka asiakaspalvelussa ei tästä mainittu minulle mitään. Soitin uudestaan asiakaspalveluun numeronvaihdon takia, koska halusin pitää vanhan numeroni. Asiakaspalvelusta sanottiin että vanhan numeron voi vaihtaa takaisin, mutta tämä maksaa 15€ ja vanha numero astuu voimaan 3-4 päivän kuluessa. Hetken kuluttua minulle tuli viesti, jossa sanottiin että vanha numeroni astuu voimaan keskiyöllä. Vanha numeroni kuitenkin alkoi toimimaan jo päivällä. Katsoin puhelimestani mobiili oma elisasta liittymäni tietoja ja nyt siellä lukee Saunalahti Tarkka 3G 256kb/s, vaikka pitäisi olla 21mb/s!  Kaikki tämä tuli maksamaan minulle yli 20€ ja vain sen takia että Saunalahden myyjä valehteli minulle! Olen erittäin pettynyt Saunalahden toimintaan ja toivon että minuun otetaan yhteyttä ja tarjotaan jotain hyvitystä! 
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi J11J11 27 maaliskuu 2015, 14:58

Hei,

todella harmillista kuulla ongelmistasi tuon liittymän osalta. :( Katsoin, että korjaavia toimenpiteitä liittymällesi olikin jo tehty tuon päivityksen jälkeen ja asia näyttäisi olevan nyt kunnossa.

Myyjällä ei selvästikään ollut tarvittavaa tietoa päivityksestä mitä sinulle oltiin tekemässä ja tuon osalta kirjaan hänelle ehdottomasti palautteen. Kirjasin sinulle vielä yksityisviestillä tarkempaa tietoa tapauksesta ja pahoittelen kokemaasi huonoa asiakaspalvelua.

Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Hei,

todella harmillista kuulla ongelmistasi tuon liittymän osalta. :( Katsoin, että korjaavia toimenpiteitä liittymällesi olikin jo tehty tuon päivityksen jälkeen ja asia näyttäisi olevan nyt kunnossa.

Myyjällä ei selvästikään ollut tarvittavaa tietoa päivityksestä mitä sinulle oltiin tekemässä ja tuon osalta kirjaan hänelle ehdottomasti palautteen. Kirjasin sinulle vielä yksityisviestillä tarkempaa tietoa tapauksesta ja pahoittelen kokemaasi huonoa asiakaspalvelua.
J11J11 kirjoitti:
Hei,

todella harmillista kuulla ongelmistasi tuon liittymän osalta. :( Katsoin, että korjaavia toimenpiteitä liittymällesi olikin jo tehty tuon päivityksen jälkeen ja asia näyttäisi olevan nyt kunnossa.

Myyjällä ei selvästikään ollut tarvittavaa tietoa päivityksestä mitä sinulle oltiin tekemässä ja tuon osalta kirjaan hänelle ehdottomasti palautteen. Kirjasin sinulle vielä yksityisviestillä tarkempaa tietoa tapauksesta ja pahoittelen kokemaasi huonoa asiakaspalvelua.

Muistithan hyvittää kaikki kulut ja lisäksi sopivan summan aiheutetuista ongelmista.;)

Osallistu keskusteluun