Ostin FitBit Flex aktivisuusrannekkeen kuukausimaksulla. Käytössä ranneke hajosi ja nyt ranneke on melkein poikki. Ostosta ei ole kuin 6kk. Onko takuu vielä voimassa? Minulle ei ole oston (postin kautta tilasin laitteen) yhteydessä saatuja kuitteja. Mitä teen, että saan uuden rannekkeen hajoneen tilalle. Vienkö elisan myymälään (olen saunalahden asiakas) vai mitä?
- Jani
Sivu 1 / 1
Tuotteella on valmistajan määrittämä takuu ja tuon laitteen osalta se on 12 kuukautta. :) Takuukuitin löydät tarvittaessa OmaSaunalahti-palvelun kautta kohdasta Yleiset > Tilausvahvistukset ja asiakaskirjeet. Liikkeessämme he näkevät kyllä tiedoistasi myös takuutodistukset, joten sitä sinun ei tarvitse tulostaa.
Meidän kautta hankittujen tuotteiden huolto tapahtuu juuri Elisan myymälän kautta. Kerroit kuitenkin kirjoituksessasi, että tuo ranneke on mennyt käytössä poikki, joten en usko, että tuo kuuluu takuun piiriin. :smileyembarrased: Tapausta kuitenkin näkemättä en osaa mitään tarkkaa analyysiä antaa, vaan pyytäisin pyörähtämään liikkeessä.
Meidän kautta hankittujen tuotteiden huolto tapahtuu juuri Elisan myymälän kautta. Kerroit kuitenkin kirjoituksessasi, että tuo ranneke on mennyt käytössä poikki, joten en usko, että tuo kuuluu takuun piiriin. :smileyembarrased: Tapausta kuitenkin näkemättä en osaa mitään tarkkaa analyysiä antaa, vaan pyytäisin pyörähtämään liikkeessä.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Elisalaisten sisäänkirjautuminen Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi