Vastattu

FitBit Flex ja takuu.

  • 27 April 2015
  • 2 kommenttia
  • 2397 katselukerrat

  • Tiedonhaluinen
  • 0 kommenttia
Ostin FitBit Flex  aktivisuusrannekkeen kuukausimaksulla. Käytössä ranneke hajosi ja nyt ranneke on melkein poikki. Ostosta ei ole kuin 6kk. Onko takuu vielä voimassa? Minulle ei ole oston (postin kautta tilasin laitteen) yhteydessä saatuja kuitteja. Mitä teen, että saan uuden rannekkeen hajoneen tilalle. Vienkö elisan myymälään (olen saunalahden asiakas) vai mitä?

- Jani
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi J11J11 28 April 2015, 09:44

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Tuotteella on valmistajan määrittämä takuu ja tuon laitteen osalta se on 12 kuukautta. :) Takuukuitin löydät tarvittaessa OmaSaunalahti-palvelun kautta kohdasta Yleiset > Tilausvahvistukset ja asiakaskirjeet. Liikkeessämme he näkevät kyllä tiedoistasi myös takuutodistukset, joten sitä sinun ei tarvitse tulostaa.

Meidän kautta hankittujen tuotteiden huolto tapahtuu juuri Elisan myymälän kautta. Kerroit kuitenkin kirjoituksessasi, että tuo ranneke on mennyt käytössä poikki, joten en usko, että tuo kuuluu takuun piiriin. :smileyembarrased: Tapausta kuitenkin näkemättä en osaa mitään tarkkaa analyysiä antaa, vaan pyytäisin pyörähtämään liikkeessä.