Vastattu

Freedome VPN ongelma

  • 17 September 2020
  • 1 kommentti
  • 1570 katselukerrat

Minulla oli taannoin Freedome-palvelu. Suljin sen ja nyt haluaisin ottaa sen käyttöön uudestaan.

Ongelma on, että Freedome ei päästä valitsemaan minkä palveluntarjoajan tunnuksilla haluan kirjautua sisään. Vaikka kirjaudun Elisa-tunnuksilla sisään, Freedome sanoo että ”tilaus on vanhentunut.”

Olen soittanut asiakaspalveluun lukemattomia kertoja asian tiimoilta eikä sieltä osata auttaa. Minut on jätetty ongelman kanssa ihan yksin. Mikä neuvoksi?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs 18 September 2020, 10:30

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Ootko koittanut ton siis ihan OmaElisan kautta ottaa käyttöön laitteelle ns. puhtaalta pöydältä? Tarkistin tota sun tilausta ja ainakin omaan silmään toi näytti kyl ihan sille mitä pitäisikin