Vastattu

Häiriö tilauksessa!

  • 28 heinäkuu 2015
  • 1 kommentti
  • 737 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Tilasin elisa kaupasta prepaid mokkula perhepaketin hintaan 39 euroa. Maksoin sen normaalisti verkkopankissa. Maksun jälkeen elisan sivut kuitenkin ilmoittivat että tilauksen yhteydessä tapahtui häiriö ja tilaus pitäisi uusia. Verkkopankin mukaan maksu on lähtenyt tililtä. Mitään tilausvahvistusta minulle ei ole tullut puhelimeen eikä mailiin. Kyllä kyrsii kun viimeiset rahani tuohon mokkulaan pistin. Apua kiitos.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi kukkatippa 29 heinäkuu 2015, 11:46

Tervetuloa Palstalle
  • ?!

    Saadaksemme selvitettyä, missä tilaus on, sinun kannattaa lähettää minulle profiilistani yksityisviestillä nimesi, osoitteesi, tilauksen maksupäivä, viitenumero maksusta, tili, mille suoritus on mennyt sekä tapahtuman arkistointitunnus, niin saadaan etsittyä tilaus ja laitettua toimitukseen. :)

  • Katso alkuperäinen viesti

    1 kommentti

    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
    Tervetuloa Palstalle
  • ?!

    Saadaksemme selvitettyä, missä tilaus on, sinun kannattaa lähettää minulle profiilistani yksityisviestillä nimesi, osoitteesi, tilauksen maksupäivä, viitenumero maksusta, tili, mille suoritus on mennyt sekä tapahtuman arkistointitunnus, niin saadaan etsittyä tilaus ja laitettua toimitukseen. 🙂
  • Osallistu keskusteluun