Kysymys

Haluan kiittää Elisaa!

  • 6 lokakuu 2013
  • 3 kommenttia
  • 1190 katselukerrat

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +2
Muutettiin ja Elisa Viihde alkoi toimimaan heti aamusta muuttopäivänä. Ihanan nopeaa toimintaa! Kiitos!!

3 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki
jellona37n kirjoitti:
Muutettiin ja Elisa Viihde alkoi toimimaan heti aamusta muuttopäivänä. Ihanan nopeaa toimintaa! Kiitos!!

Onkohan ELISAlla jo nostettu lippu salkoon ja juotu kakkukahvit. Ovat onnistuneet tekemään sen mitä on asiakkaan kanssa sovittu.:p

Tuskin vielä ilotulituksen paikka, mutta olkaa ylpeitä. Edes sellaisten asiakasodotusten täyttäminen, josta asiakas maksaa ja josta on sovittu, tuntuu joskus olevan ylitsepääsemättömän vaikeaa...
Käyttäjätaso 6
Mukava kuulla, että siirto hoitui nopeasti. Välitin palautteesi eteenpäin. Kiitos palautteestasi. 🙂
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki
Tomahaukki kirjoitti:
Mukava kuulla, että siirto hoitui nopeasti. Välitin palautteesi eteenpäin. Kiitos palautteestasi. :)

Olen ollut Viihteen asiakas lähes alusta asti. Jokaisen laskuni olen maksanut sovitusti, joko eräpäivänä ja joskus jopa ennen eräpäivää.ELISA, Viihde palvelun toimittajana, ei ole aina toiminut siten kun olemme sopineet. Laitteet ovat reistanneet, palveluun kuuluva tietoliikenneyhteys ei ole toiminut, tallenteita ei ole voinut katsoa, elokuvavuokraus on arpapeliä ym.

MInä, joka olen meidän kahden välisen sopimuksen täyttänyt, en ole saanut ELISALta yhtään kiitosta siitä, että olen tehnyt kuten on sovittu. Uusia asiakkaita hellitään asiakaseduilla, ja uusien asiakkaiden onnistuneita sopimuksen täyttämisiä ilmeisesti juhlitana ELISAlla oiken porukalla (no, eiköhän se juhlatunnelma hyydy, kun tänäiset uutiset saavuttavat hekilöstön).

O tempora., o mores...

Osallistu keskusteluun