Vastattu

huoleton 4G sopimus

  • 16 joulukuu 2016
  • 2 kommenttia
  • 267 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 2 kommenttia
Minulle on juuri avattu huoketon 4G sopimus. Sain tarjouksen puhelimitse kun olin vaihtamassa toisen operaattorin liittymään. Minulle tarjottiin elisalta vastatarjous. Hyväksyin sen. Oma elisassani näkyy tämä liittymä mutta hintaan 29,90 €/kk. Tuleeko minulle kuitenkin lasku oikein vai miksi sielä näkyy vain tuo 29,90 €/kk eikä mainintaakaan sovitusta hinnasta?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi matiaas 23 joulukuu 2016, 18:46

Jos hintatieto on OmaElisassa väärin niin on se myös tulevalla laskullasi. Kannattaa asiasta olla yhteydessä sieltä OmaElisan chatista asiakaspalvelun aukioloaikoina. Seuraavan kerran taas ensi tiistaina kello 8 alkaen tai voit myös laittaa meille Palstatiimille yksityisviestillä liittymänumerosi niin tsekataan sitten ensi viikolla kuntoon ennen laskun lähettämistä.
Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +4
Itsellä näkyy alennettu hinta. Mutta en saanut tarjousta puhelimitse vaan tein verkossa... Katso ensimmäisestä laskusta kun se tulee, että onko alennus vähennetty.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Jos hintatieto on OmaElisassa väärin niin on se myös tulevalla laskullasi. Kannattaa asiasta olla yhteydessä sieltä OmaElisan chatista asiakaspalvelun aukioloaikoina. Seuraavan kerran taas ensi tiistaina kello 8 alkaen tai voit myös laittaa meille Palstatiimille yksityisviestillä liittymänumerosi niin tsekataan sitten ensi viikolla kuntoon ennen laskun lähettämistä.

Osallistu keskusteluun