Huolto ja palvelu tökkii ja pahasti

  • 23 elokuu 2016
  • 5 kommenttia
  • 237 katselukerrat

Ostin kevät-talvella Elisalta puhelimen Samsung Galaxy S5 Neo, jonka piti olla vettä kestävä, mutta sateella puhelimen ollessa takkini taskussa se kastui ja jouduin viemään sen huoltoon. Huoltoon viedessä sieltä sanottiin, että kestää pari työpäivää, jonka jälkeen saan puhelimeni takaisin. Seurasin huollontila-sivuilta puhelimeni edistymistä ja kun mitään muutosta ei ollut useaan päivään tapahtunut puhelimen tilassa, niin kyselin puhelimeni perään huollosta ja vastaus oli, että laitevalmistajalle on laitettu hyvityspyyntö ja he korvaavat laitteen uudella. Viikon päästä tuli soitto, ja he pyysivät lähettämään puhelimen ostokuitin heille - näin tein. Ja taas kun ei mitään alkanut kuulumaan niin soittelin huoltoon ja he sanoivat, että asia on pois heidän käsistä, että laitehyvitys tulee myyjäliikkeeseen. Aloin soitella Elisalle, että mikä tilanne, mutta kukaan ei tiedä mitään mistään - yhdistellään vaan seuraavalle ja seuraavalle henkilölle ja siirretään vastuu pois omista käsistä. Olen nyt viimeviikon ja tämän viikon aikana jonotellut puhelimessa erinäisille tahoille teillä Elisalla enemmän, kun tähän mennessä elämäni aikana yhteensä, enkä ole tullut hullua hurskaammaksi tässä asiassa. Tämä vastuiden pakoilu/tietämättömyys ja pompottelu on saanut minut miettimään operaattori vaihtoa. Äsken soitin viimeisen kerran asiakaspalveluunne, ja jonotus kesti n. 10 min. ja asiakaspalvelun tyyppi taas sanoi, että ei tiedä asiasta mitään ja yhdistää puhelun sopimuspuolelle ja jonotusaika sinne oli 19 min! Keroin, että viimeviikolla soitin jo kertaalleen sopimuspuolelle ja sieltä yhdistettiin puhelu asiakaspalvelun puolelle, koska he eivät sopimuspuolella käsitele näitä asioita - jonotin sillä kertaa noin 25 min. Vastaukseksi sain, että sitten minun pitää ajaa siihen liikkeeseen, mistä sain ko. puhelimeni, eli Vantaan Jumbon Elisan liikkeeseen.... huhhuh!

5 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
Eikä! 😞 Tosi ikävä kuulla, että olet tullut tuolla tavalla pompotelluksi. Ei varmastikaan ole ollut tarkoitus siirtää vastuuta henkilöltä toiselle, mutta ymmärrän kyllä, että sellainen tunne sinulle on tullut. Nuo huoltoasiat hoidetaan aina myymälän kautta, josta varmaan johtuu se, että asiakaspalvelusta ei osattu oikein sanoa asian suhteen mitään. Kyllä sinulle olisi kuitenkin pitänyt asia heti tuoda ilmi, että myymälä on tässä asiassa oikea paikka.

Joka tapauksessa, onko asia nyt vielä hoitamatta? Jos on, niin heitätkö meille vielä yksityisviestillä tänne: http://elisa.fi/palstatiimi tarkempia asiakastietojasi, niin voimme selvitellä vielä asiaa. Eiköhän saada tälle kuitenkin onnellinen loppu kaikesta sähläyksestä huolimatta!
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
aikas outoo jos ymmärsin oikein koska aikanaan digimanin huollossa mulle vaihdettiin nokian puhelin uuteen ja hain sen normaalisti liikkeestä mihin olin vienytkin eikä mitään kuitteja kyselty jälkikäteen huollosta ootko alumperinkään esittänyt kuittia koske se vois selittää tän vaikka imeillä toi takuun olemassa olo kyllä selviää
itse jos saisin tommosta kohtelua niin olisin ollu jo yhteydessä kuluttajaneuvojaan
pyydä elissa hyvittään puhelinkulut koska mielestäni nää on välittömiä kuluja jotka liittyy tähän korjaus asiaan
Lähetetty...
Juu ja vielä se kaikki aika mitä minulla on mennyt asioiden selvittelyyn...
Ja arvatkaa vielä mitä!!? Äsken tuli taas viesti huollosta, että pitää lähettää taas ostokuitti sinne!!
Viikko sitten lähetin sen sinne viimeksi....
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
http://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/takuu-ja-virhevastuu/

kannattaa lukea

Osallistu keskusteluun