Kysymys

Huolto pelaa

  • 21 kesäkuu 2011
  • 9 kommenttia
  • 1791 katselukerrat

Miten on mahdollista, että puhelin on huollossa 7 viikkoa ja sille ei ole tehty mitään. Samat viat edelleen kentät katoaa ja puhelin käynnistyy itsekseen   uudelleen. Ainoa asia mikä tehtiin oli päivitys ja  sen seurauksena puhelin on kolmekielinen (suomi, englanti ja viro)

9 kommenttia


Puhelimen sain joo, mutta siihen meni 7 viikkoo ja vika ei korjaantunu. Ainoa asia mikä siihen tehtii oli päivitys ja sen seurauksena kun luurin laittaa suomen kielelle ni se on kolmella eri kielellä suomi, viro ja englanti


Ja täällä siitä kertomalla asia etenee millä tavalla? Voin vastata: Ei millään tavalla.
Vaan nyt pistät sen takaisin sinne huoltoon. Pari kolme kertaa vielä jos sama tapahtuu niin sitten voit Saunalahden kanssa sopia kaupanpurun ja hommaat sen jälkeen uuden tilalle, jos Saunalahti ei jo sellaista ole siinä vaiheessa antanut.
Puhelimen sain joo, mutta siihen meni 7 viikkoo ja vika ei korjaantunu. Ainoa asia mikä siihen tehtii oli päivitys ja sen seurauksena kun luurin laittaa suomen kielelle ni se on kolmella eri kielellä suomi, viro ja englanti
Käyttäjätaso 2

Miten on mahdollista, että puhelin on huollossa 7 viikkoa ja sille ei ole tehty mitään. Samat viat edelleen kentät katoaa ja puhelin käynnistyy itsekseen  uudelleen. Ainoa asia mikä tehtiin oli päivitys ja  sen seurauksena puhelin on kolmekielinen (suomi, englanti ja viro)


Hei markus.k!

Palautteet huoltoon liittyvissä asioissa tulee osoittaa aina ensisijaisesti siihen Shopittiin, minkä kautta laite on huoltoon toimitettu tai huoltopisteiden osalta suoraan kyseiseen huoltopisteeseen.

Tarkoitin tuolla edellisellä sitä että onkohan väärä osoite valitukselle? Valita sinne huoltoliikkeeseen asiasta. Tietty voit valittaa Sauniksellekin, sitten vaan asian eteneminen on verkkaisempaa.


Tässä lienee puhelimen myyjänä Saunalahti? Jos näin niin kyllä se vastuu myyjällä on, ei asiakkaan pidä ruveta etsimään ja selvittämään kuka sitä huoltaa tai miten sitä huolletaan, myyjän pitäisi tässä tapauksessa avittaa asiakasta mahdollisimman hyvin.
Tarkoitin tuolla edellisellä sitä että onkohan väärä osoite valitukselle? Valita sinne huoltoliikkeeseen asiasta. Tietty voit valittaa Sauniksellekin, sitten vaan asian eteneminen on verkkaisempaa.
Valmistaja tai maahantuoja ne varmaa huoltaa.
En tiedä kuka huoltaa mutta paskaa palvelua.
Saunalahtiko ne puhelimet huoltaa?
Ei voi muuta sanoa kuin, että olen todella pettynyt saunalahteen 😞

Osallistu keskusteluun