Hyvä Asiakaspalvelu

  • 14 tammikuu 2020
  • 7 kommenttia
  • 653 katselukerrat

Oma elisan maksu järjestelmä up to date kiitos!

Viite numerot kuntoon!

Asiakaspalvelijaanne törkeeseen asenteeseen muutos!

Loppu >>asiakkaalle valehteleminen, asiakkaan syyttelyt!

Asiakkaalle inttäminen vastaan ei ole asiakaspalvelua missään muodossa!

Asiakaspalvelijalla on huono päivä ei ole asiakkaan ongelma!

Puhelun jonotus 1 h - 4h ja kun vihdoin siellä vastataan niin puhelu katkaistaan.

Olkaa se mitä markkinoitte.


7 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

Ja asiakaspalveluun soitto ei saisi maksaa tonneja, eikä sieltä voi vaan sanoa, että mitä sinä tänne soita. Sinä soita omaguru. Kun kertoo ettei netti toimi. Muualla soitan reklamaation 4G-häiriöstä/aspat ilmaiseksi. Ja ei tarvitse jonottaa, eikä ohjata suoraan toisaalle…

Ryhdistäytykää Elisalla palvelemaan ihmisiä. Asiakkaat katoaa, jos palvelu on hidasta ja maksaa.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki

Mielestäni Elisalla asiakaspalvelu toimii silloin harvoin kun tarvitsee olla yhteydessä. OmaElisan kautta voi jättää palvelupyynnön ja melko sutjakkaasti asia hoituu. Kuuluvuuspalautetta/vikailmoituksen voi antaa netin yli jos ei soittaminen kiinnosta ja vastaus on tullut tarpeeksi nopeasti. Näillä eri punasävyn operaattoreilla olisi kyllä paljon opittavaa Elisan systeemeistä (ja verkostakin). Kuuluvuuspalautetta ei voi antaa kuin soittamalla, ei verkossa tai muuta mukavaa. 

Laskujen maksaminenkin onnistuu e-laskulla verkkopankissa hyvin, ei ole viitenumeroiden kanssa ongelmia.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

Mielestäni Elisalla asiakaspalvelu toimii silloin harvoin kun tarvitsee olla yhteydessä. OmaElisan kautta voi jättää palvelupyynnön ja melko sutjakkaasti asia hoituu. Kuuluvuuspalautetta/vikailmoituksen voi antaa netin yli jos ei soittaminen kiinnosta ja vastaus on tullut tarpeeksi nopeasti. Näillä eri punasävyn operaattoreilla olisi kyllä paljon opittavaa Elisan systeemeistä (ja verkostakin). Kuuluvuuspalautetta ei voi antaa kuin soittamalla, ei verkossa tai muuta mukavaa. 

Laskujen maksaminenkin onnistuu e-laskulla verkkopankissa hyvin, ei ole viitenumeroiden kanssa ongelmia.

Kyllä voi antaa kuuluvuuspalautetta verkossa pinkille !

Omien sivujen kautta vastaus samana päivänä, palaute lähtee heti verkonsuunnitteluun.

Toinen tapa on periteinen sähköposti asiakaspalvelu@xxx.fi ja kyllä vastataan oli tilaus, sopparin jatko, vika verkossa tai kuuluvuustoive/katveilmoitus. Soittopyynnönkin voi jättäää!

Siinä on Elisalla opittavaa! Jos laitan Elisalle viestiä lomakkeella, niin ei samana päivänä…

Parhaimmillaan tulee kapasiteettia/uusi tukiasema tai sitten jää “roikkumaan”.

Noinhan käy Elisallakin, vasta kun moni valittaa, niin saatetaan jotain tehdäkin.

Älä epäröi koskaan laittaa operaattoreille kuuluvuustoiveita/reklamaatioita.

Käyttäjätaso 1

Oma elisan maksu järjestelmä up to date kiitos!

Viite numerot kuntoon!

Asiakaspalvelijaanne törkeeseen asenteeseen muutos!

Loppu >>asiakkaalle valehteleminen, asiakkaan syyttelyt!

Asiakkaalle inttäminen vastaan ei ole asiakaspalvelua missään muodossa!

Asiakaspalvelijalla on huono päivä ei ole asiakkaan ongelma!

Puhelun jonotus 1 h - 4h ja kun vihdoin siellä vastataan niin puhelu katkaistaan.

Olkaa se mitä markkinoitte.

Moikka @Rokkimimmi, ja tervetuloa OmaYhteisöön! 

 

Laskuasiassa olisi hyvä, jos laittaisit meille täällä yksityisviestiä, niin voidaan katsoa tarkemmin asiaa. Viitenumerohan on asiakasnumerokohtainen, eli viitenumero pysyy samana kuukaudesta toiseen.

Viestiä voit meille laittaa profiilimme kautta: http://elisa.fi/omayhteisotiimi

 

Jonoa voi joskus asiakaspalvelussa olla, mutta nykyään on mahdollista ajastaa soittoaika myös netin kautta, eli voimme myös soittaa sinulle takaisin haluamanasi ajankohtana: https://elisa.fi/soittoaika

 

Myös yksityisviestien kautta voidaan katsoa tuo ikävän kuuloinen asiakaspalvelutilanne ja laitamme toki palautetta oikealle taholle. 

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

Oma elisan maksu järjestelmä up to date kiitos!

Viite numerot kuntoon!

Asiakaspalvelijaanne törkeeseen asenteeseen muutos!

Loppu >>asiakkaalle valehteleminen, asiakkaan syyttelyt!

Asiakkaalle inttäminen vastaan ei ole asiakaspalvelua missään muodossa!

Asiakaspalvelijalla on huono päivä ei ole asiakkaan ongelma!

Puhelun jonotus 1 h - 4h ja kun vihdoin siellä vastataan niin puhelu katkaistaan.

Olkaa se mitä markkinoitte.

Moikka Rokkimimmi, ja tervetuloa OmaYhteisöön! 

 

Laskuasiassa olisi hyvä, jos laittaisit meille täällä yksityisviestiä, niin voidaan katsoa tarkemmin asiaa. Viitenumerohan on asiakasnumerokohtainen, eli viitenumero pysyy samana kuukaudesta toiseen.

Viestiä voit meille laittaa profiilimme kautta: http://elisa.fi/omayhteisotiimi

 

Jonoa voi joskus asiakaspalvelussa olla, mutta nykyään on mahdollista ajastaa soittoaika myös netin kautta, eli voimme myös soittaa sinulle takaisin haluamanasi ajankohtana: https://elisa.fi/soittoaika

 

Myös yksityisviestien kautta voidaan katsoa tuo ikävän kuuloinen asiakaspalvelutilanne ja laitamme toki palautetta oikealle taholle. 

Joskus on käynyt niin että luvataan soittoa teiltä seuraavana päivänä klo 16 jälkeen, ja sitten soitetaankin vasta kahden viikon päästä… yhdelle kävi tuuri: hänen soittoaika venyi vain tunnilla. Ei se ole mitään palvelua, että luvataan soittaa klo 16-17 ja soitetaankin vasta klo 19.

Koska puhelun ehto oli, ole modeemin lähettyvillä, olin lukittuna kotiin odottamassa…

En kutsuisi tätä erityisen hyvänä palveluna tuota takaisinsoittoa ajanvarauksella.

Kenellä on aikaa päivystää modeemin lähettyviltä in case joku ehkä soittaa.

Nyt soi Sound Rush - Sticks & Stones (Radio Edit).

Käyttäjätaso 1

Ja asiakaspalveluun soitto ei saisi maksaa tonneja, eikä sieltä voi vaan sanoa, että mitä sinä tänne soita. Sinä soita omaguru. Kun kertoo ettei netti toimi. Muualla soitan reklamaation 4G-häiriöstä/aspat ilmaiseksi. Ja ei tarvitse jonottaa, eikä ohjata suoraan toisaalle…

Ryhdistäytykää Elisalla palvelemaan ihmisiä. Asiakkaat katoaa, jos palvelu on hidasta ja maksaa.

 

Meillehän on nykyään mahdollista varata soittoaika netin kautta osoitteessa: elisa.fi/soittoaika, eli aina ei tarvitse lähteä itse soittamaan asiakaspalveluun. Chat OmaElisan kautta on myös ripeä keino selvittää lasku- ja sopimusasioita :) 

Omagurulle ei häiriötilanteissa tarvi soittaa, eli silloin asiakaspalvelu on oikea taho. 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki

Mielestäni Elisalla asiakaspalvelu toimii silloin harvoin kun tarvitsee olla yhteydessä. OmaElisan kautta voi jättää palvelupyynnön ja melko sutjakkaasti asia hoituu. Kuuluvuuspalautetta/vikailmoituksen voi antaa netin yli jos ei soittaminen kiinnosta ja vastaus on tullut tarpeeksi nopeasti. Näillä eri punasävyn operaattoreilla olisi kyllä paljon opittavaa Elisan systeemeistä (ja verkostakin). Kuuluvuuspalautetta ei voi antaa kuin soittamalla, ei verkossa tai muuta mukavaa. 

Laskujen maksaminenkin onnistuu e-laskulla verkkopankissa hyvin, ei ole viitenumeroiden kanssa ongelmia.

Kyllä voi antaa kuuluvuuspalautetta verkossa pinkille !

Omien sivujen kautta vastaus samana päivänä, palaute lähtee heti verkonsuunnitteluun.

Toinen tapa on periteinen sähköposti asiakaspalvelu@xxx.fi ja kyllä vastataan oli tilaus, sopparin jatko, vika verkossa tai kuuluvuustoive/katveilmoitus. Soittopyynnönkin voi jättäää!

Siinä on Elisalla opittavaa! Jos laitan Elisalle viestiä lomakkeella, niin ei samana päivänä…

Parhaimmillaan tulee kapasiteettia/uusi tukiasema tai sitten jää “roikkumaan”.

Noinhan käy Elisallakin, vasta kun moni valittaa, niin saatetaan jotain tehdäkin.

Älä epäröi koskaan laittaa operaattoreille kuuluvuustoiveita/reklamaatioita.

Älä nyt höpäjä omiasi. Tällä hetkellä ihannoimaasi pinkkiin operaattoriin ei voi ottaa yhteyttä sähköpostilla, koska palvelu on RUUHKAUTUNUT. Se siitä sinun samana päivänä vastaamisesta. Kyllä minulle on Elisalta jopa saman tunnin aikana tullut vastaus . Ihmetyttää tuo sinun katkeruus Elisaa kohtaa, kun joka asiasta pitää löytää moitittavaa (jota ei edes oikeasti aina ole)

Osallistu keskusteluun