Vastattu

Hyvästä palvelusta maksan, huonosta maksan enemmän.

  • 1 kesäkuu 2019
  • 1 kommentti
  • 558 katselukerrat

Miksi te rankaisette koroilla ja muilla lisämaksuilla myöhästyneestä laskusta.
Uuden liittymän avatessani te kämmäsitte pahasti ja käyttöönotto viivästyi viikolla ja aiheutti
minulle ylimääräisiä yhteydenottoja teidän suuntaan.
Sain vain pahoittelut, että näin pääsi käymään.
Joten, olen pahoillani, että laskuni on viikon(tarkemmin 4 päivää)myöhässä.

Parantakaa tapanne hoitaa asioita, sillä kun minä puhun(tekstaan)te tienaatte.
Mykkänä minusta ei ole teille hyötyä.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 1 kesäkuu 2019, 15:20

En ole Elisalla töissä, mutta sanottakoon näin yleisesti, että kaikki firmat laskuttavat myöhästyneistä laskuista. Viivästyskorko lähtee juoksemaan heti eräpäivän jälkeen ja se peritään yleensä seuraavassa laskussa.

Tämä on siis ihan yleinen käytäntö, eikä koske pelkästään Elisaa.

Se, että Elisa mokaa liittymän avauksen tms. on sitten eri asia. Näistä kannattaa ottaa yhteys Elisan asiakaspalveluun tai täällä OmaYhteisössä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjään. Nämäkin asiat ja niistä aiheutuneet kustannukset ja mahdolliset hyvitykset katsotaan aina tapauskohtaisesti.
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
En ole Elisalla töissä, mutta sanottakoon näin yleisesti, että kaikki firmat laskuttavat myöhästyneistä laskuista. Viivästyskorko lähtee juoksemaan heti eräpäivän jälkeen ja se peritään yleensä seuraavassa laskussa.

Tämä on siis ihan yleinen käytäntö, eikä koske pelkästään Elisaa.

Se, että Elisa mokaa liittymän avauksen tms. on sitten eri asia. Näistä kannattaa ottaa yhteys Elisan asiakaspalveluun tai täällä OmaYhteisössä @OmaYhteisö-tiimi -käyttäjään. Nämäkin asiat ja niistä aiheutuneet kustannukset ja mahdolliset hyvitykset katsotaan aina tapauskohtaisesti.

Osallistu keskusteluun