Kysymys

Ilmaisen pettymykseni Elisaan ja vaihdan liittymää

  • 20 maaliskuu 2015
  • 5 kommenttia
  • 758 katselukerrat

Rakentavana kritiikkinä, jos henkilöllä on vuoden mittainen tarjoushinta puhelinliittymässä ja sen jälkeen hinta tuplaantuu, olisi siitä reilua muistuttaa ennakkoon esim laskutuksen yhteydessä. Ihmisillä on operaattoreita, liittymiä, laajakaistoja, sähkölaskuja, sitä ja tätä.

Sonera toimii näin, joten vaihdan nyt siihen. Kiitos ja hyvää jatkoa, muuta valittamista ei ole ollut, mutta turhaan maksoin tuplahintaa tässä. Yhtäkkiä pamahti tuplalasku sähköpostiin. Itse en asiaa muistanut, mutta silti, reilua olisi ollut tuoda tämä kunnolla esille eikä ikään kuin pimittää joten heippa ja Soneralla tavataan 🙂 Nauttikaa niistä euroista mitkä saitte irti tällä toiminnallanne, menetitte kyllä asiakkaan siinä sivussa.

Nimim. Eeei katkera

5 kommenttia

Käyttäjätaso 3
On todella ikävää, että olet kokenut palvelumme huonoksi. 😞 Uusien liittymätyyppien yhteydessä kyllä kampanjan pituus ilmoitetaan, mutta valitettavasti sinulla on ollut vanhempi liittymätyyppi, jossa tätä ominaisuutta ei vielä ollut. Kiitän sinua kuitenkin palautteestasi ja asiakkuudestasi Elisan kanssa. 🙂
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
internetwizzard kirjoitti:
Rakentavana kritiikkinä, jos henkilöllä on vuoden mittainen tarjoushinta puhelinliittymässä ja sen jälkeen hinta tuplaantuu, olisi siitä reilua muistuttaa ennakkoon esim laskutuksen yhteydessä. Ihmisillä on operaattoreita, liittymiä, laajakaistoja, sähkölaskuja, sitä ja tätä.

Sonera toimii näin, joten vaihdan nyt siihen. Kiitos ja hyvää jatkoa, muuta valittamista ei ole ollut, mutta turhaan maksoin tuplahintaa tässä. Yhtäkkiä pamahti tuplalasku sähköpostiin. Itse en asiaa muistanut, mutta silti, reilua olisi ollut tuoda tämä kunnolla esille eikä ikään kuin pimittää joten heippa ja Soneralla tavataan 🙂 Nauttikaa niistä euroista mitkä saitte irti tällä toiminnallanne, menetitte kyllä asiakkaan siinä sivussa.

Nimim. Eeei katkera

Onhan se kieltämättä aika vaikeaa reklamoida laskun sisällöstä...
hpguru kirjoitti:
Onhan se kieltämättä aika vaikeaa reklamoida laskun sisällöstä...

Mitähän tuolla tarkoitat?

Eikös tässä ollut kyse siitä, että liittymän hinta tuplaantui, kun kampanja päättyi.;)
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
antero kirjoitti:
hpguru kirjoitti:
Onhan se kieltämättä aika vaikeaa reklamoida laskun sisällöstä...

Mitähän tuolla tarkoitat?

Eikös tässä ollut kyse siitä, että liittymän hinta tuplaantui, kun kampanja päättyi.;)

Ystävällinen yhteydenotto, kampanja jatkuu tai tarkistetaan halvempi liittymä ;)

Tai ainakin hyvitetään mielipaha!

Mutta kaikilla ei taidot riitä muuhun kuin ainaiseen pettymyksen ilmaisuun.
hpguru kirjoitti:
Mutta kaikilla ei taidot riitä muuhun kuin ainaiseen pettymyksen ilmaisuun.

Eipä ole taidoista kiinni.

Kaikki eivät vaan yksinkertaisesti halua tai kehtaa joka välissä kinuta jotain erikoisalennusta.;)

Muuttuipas taas se laskun sisällöstä reklamoiminenkin aivan muuksi.....

Osallistu keskusteluun