Vastattu

JBL E65 BT Langaton vastamelukuuloke


  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 9 kommenttia
Tilasin Elisan 7.5.2018 verkkokaupasta JBL E65 BT Langaton vastamelukuulokkeet ja nyt oikeanpuoleisesa kuulokkeessa ilmenee ilmeisesti kosketushäiriö, koska käynnistäessä kuuloke alkaa rätisemään pahasti. Vein kuulokkeet eilen Elisa Kampin liikkeeseen jossa nuori nais-asikaspalvelija ei osannut auttaa muuten kuin että "etsi elisan sivuilta Infocaren yhteystiedot ja lähetä kuulokkeet heille". Aha. No kotiin tultuani esin sitten elisan sivuilta tietoa huollosta niin siellä sanotaan, että JBL tuotteista pitää olla yhteydessä JBL:ään. Kysyin asiaa vielä Elisa Chatistä ja sain vaan linkin vastaukseksi JBL (ja Elisan huoltosivuille.) Niiden Chat ei toimi joten otin yhteyttä mailitse (englanniksi kun eivät osaa suomea tietenkään.) Liitin mukaan kaikki mahdolliset paperit ( takuutodistukset, sopimusasiakirjat, valmistusnumeron ja jopa videon viasta) Nyt sieltä tuii meili, että takuuta ei voida varmistaa ja minun pitää lähettää kuulokkeet Ruotsiin korjattavaksi. Eikö nyt suomessa mikään Elisan huoltoedes Infocare näitä huolla? Luulis nyt melkein 200 € kuulokkeiden kestävän enemmän kun 1.5kk.
Miten tää voi olla taas näin vaikeeta?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 26 kesäkuu 2018, 20:35

Infocare on maahantuojan valtuuttama huolto JBL:n kalliimmille tuotteille. Eli kuulokkeet kuitin kanssa Infocarelle ja he laittavat ne kuntoon.

Myös muut JBL:n tuotteita myyvät jälleenmyyjät lähettävät tuotteet Infocarelle. Nimimerkillä teen työkseni.

Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Infocare on maahantuojan valtuuttama huolto JBL:n kalliimmille tuotteille. Eli kuulokkeet kuitin kanssa Infocarelle ja he laittavat ne kuntoon.

Myös muut JBL:n tuotteita myyvät jälleenmyyjät lähettävät tuotteet Infocarelle. Nimimerkillä teen työkseni.
Hei. Kiitos vastauksesta. Ihmettelinkin että Ruotsiin pitäisi kuulokkeet lähettää. Infocarelle siis- 🙂

Osallistu keskusteluun