Kysymys

Joko joulukuun Sisäpiirietu 10? näkyy laskussa?

  • 25 tammikuu 2009
  • 29 kommenttia
  • 3083 katselukerrat

Mites tämän pitikään mennä?
http://saunalahti.fi/gsm/sisapiirilainen.php

29 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Toissa yönä laitoin Laskutukseen kyselyn nettilomakkeella kun ei näkynyt tässä uudessa laskussa. Menikö tuo kellään oikein?
Mulla näky.
Kyllä on tullut, laskussa oli lisärivi "Sisäpiiriläinen puheaika" tms.

Joskin hieman typerästi asiakkaan kannalta toteutettu alennukset. Liittymässä on ns. tavallista puheaikaa 5,18 euroa joka on tähän saakka hyvittänyt myös tekstiviestejä ja nyt lisäksi tämä lisätarjous. Joulukuussa puheluita reilulla kympillä ja jonkin verran tekstiviestejä, jotka ajoittuvat kuun loppupuolelle. Laskussa alennusta tuli vain puheluista, tekstiviestit maksettava. Luultavasti tuo tavallinen puheaika vähennettiin kokonaan ensin puheluista, jonka jälkeen jäljellä jääneet kuitattiin sisäpiiripuheajasta jolloin tekstiviesteille ei jäänyt alennuksia vaikka laskun loppusumma oli pienempi kuin käytettävissä ollut tarjous. Hyvittämällä alennukset toisessa järjestyksessä asiakas olisi saanut tekstiviestitkin maksutta, kyse on kuitenkin alle eurosta.

Selväksi tuli mistä niitä senttejä tulee Saunalahdelle 😃
Hei,

Sisäpiirin puheajat eivät jää käyttämättä, koska käyttämätön puheaika siirtyy seuraavalle kaudelle. Jos liittymällä on muuta puheaikaa käytetään se ensin ja ylimenevä osa käytetään Sisäpiirin puheajasta.

Hyvikselle puheajat ovat tulleet, muttei sinulla ole normaalihintaisia puheluita (ei pakettiin kuuluvia puheluita tai palvelupuheluita) liittymällä/liittymillä joissa Sisäpiiri on.

Muuten täytyy muistaa että Sisäpiiriläisiä koski puheaikatarjous vain jos Sisäpiiri on tilattu 31.5.2008 mennessä.

Jukka / Saunalahti
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Hyvikselle puheajat ovat tulleet, muttei sinulla ole normaalihintaisia puheluita (ei pakettiin kuuluvia puheluita tai palvelupuheluita) liittymällä/liittymillä joissa Sisäpiiri on.


Tosiaan, toisessa liittymässä on MegaData ja toinen on Tuplapaketti. Silloin joskus kysyin, että miten jos on pakettihinnoiteltu liittymä, kerrottiin yksiselitteisesti Saunalahden taholta, että kymppi vähennetään tuosta paketin kuukausimaksusta jos ei muuta maksuja ole. En kylläkään muista, kerrottiinko tuo täällä Palstalla ennen Palstan suurta siivousta vai kerrottiinko se Asiakaspalvelusta puhelimessa. Sen muistan kuitenkin, että asiaa vatvoin useamman vastakysymyksen voimin.

Eli meneekös tuo sitten kuitenkin niin, että Ykkönen 3G/MegaData liittymällä pitäisi puhua tuon kympin edestä vaikka käytän sitä vain tietokoneessa ja tuossa Tuplapaketti 3G -liittymässä pitäisi puhua yli 500 minuuttia? Voisikohan tuon mitenkään siirtää tuosta MegaData-liittymästä Ykkönen/Reviiri -liittymääni?  😉
Käyttäjätaso 1
Eipä ollut minunkaan laskussani Fiksu 3G:n 3G puheluista hyvitetty. Missähän siinä tiedotteessa rajattiin pois 3G-puhelut?
Käyttäjätaso 5

Sanottiinko siinä Sisäpiirin tarjouksessa jossain, että tuo kympin hyvitys on vain 'normaalihintaisille' puheluille?
Ei sanottu.
Sisäpiiriläisenä saat liittymääsi 10 € puheaikaa! Liittymällä 31.5.2008 mennessä, ja saat puheaikahyvityksen joulukuussa 2008, edellyttäen että palvelu on edelleen silloin käytössäsi.
Käyttäjätaso 1


Sanottiinko siinä Sisäpiirin tarjouksessa jossain, että tuo kympin hyvitys on vain 'normaalihintaisille' puheluille?
Ei sanottu.


Eipä sanottu.. Sen bongasin palstalta ja sen jotenkin ymmärtäisinkin, mutta eihän Fiksu3G-puhelut ole mitään pakettipuheluita... Ja jos näin olisi niin sittenhän olisi ollut järkevää pakottaa puhelin GSM-tilaan?
Käyttäjätaso 1
Sain tänään aspasta vastauksen, että nyt myös Fiksu 3G:n 3G-puhelut on hyvitetty laskullani. Hienoa.

Nyt jäi kaivelemaan se, että minulle on kaksi liittymää, joista molemmista piti saada tuo etu. Nyt olen saanut vain sen 10 . Näin Panu mielestäni täällä foorumilla hehkutteli. En kuitenkaan löydä ko. viestiketjua enää mistään.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3


(Olivat veloittaneet puhelimen kuukausimaksun kahdesti. Vieläpä kysyivät, että 'olenko varma, ettei minulla
ole kahta puhelinta?'. Siis siihen yhteen ja samaan liittymään. Sehän ei ole edes mahdollista saatika sallittua. Daah!)


Onpas mahdollista ja jopa sallittua. Käyttäen MultiSIM-palvelua.  😛
Käyttäjätaso 5

En kuitenkaan löydä ko. viestiketjua enää mistään.
Se viestiketju on poistunu vähän aikaa sitten tapahtuneen siivouksen yhteydessä.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Sain tänään aspasta vastauksen, että nyt myös Fiksu 3G:n 3G-puhelut on hyvitetty laskullani. Hienoa.

Nyt jäi kaivelemaan se, että minulle on kaksi liittymää, joista molemmista piti saada tuo etu. Nyt olen saanut vain sen 10 . Näin Panu mielestäni täällä foorumilla hehkutteli.


Kyllä minunkin muistaakseni on useamman kerran ollut mainintaa, että jokaiseen liittymään tulee tuo hyvitys. Ei siis asiakasnumeroa kohden yksi hyvitys.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3




(Olivat veloittaneet puhelimen kuukausimaksun kahdesti. Vieläpä kysyivät, että 'olenko varma, ettei minulla
ole kahta puhelinta?'. Siis siihen yhteen ja samaan liittymään. Sehän ei ole edes mahdollista saatika sallittua. Daah!)


Onpas mahdollista ja jopa sallittua. Käyttäen MultiSIM-palvelua.  :P


Juuh, saapi KÄYTTÄÄ kahta puhelinta, mutta ei saa kahta KYTKYÄ samaan liittymään samaan aikaan.  ;)
Laskulla oli veloitettu saman puhelimen, saman liittymän, saman kauden kuukausimaksu kahdesti.



AHAA luin taas vajaasti. Heti tuli mieleen, että onkos sulla uusi puhelin? Ensimmäisessä laitetta koskevassa laskussa veloitetaan kaksi erää koska kuukausimaksu peritään aina etukäteen. Siis kuluvan kuukauden ja seuraavan kuukauden erät.

Edit:
Lisäksi minulla tuli tuon 24 kuukauden sopimuksen päättymisen ja jatkamisen yhteydessä ylimääräineni erä maksuun kerralla.
Käyttäjätaso 1


Sain tänään aspasta vastauksen, että nyt myös Fiksu 3G:n 3G-puhelut on hyvitetty laskullani. Hienoa.

Nyt jäi kaivelemaan se, että minulle on kaksi liittymää, joista molemmista piti saada tuo etu. Nyt olen saanut vain sen 10 . Näin Panu mielestäni täällä foorumilla hehkutteli.


Kyllä minunkin muistaakseni on useamman kerran ollut mainintaa, että jokaiseen liittymään tulee tuo hyvitys. Ei siis asiakasnumeroa kohden yksi hyvitys.
Ja aspa vastasi tähänkin, että tulee loput hyvitykset sitten helmikuussa...
Käyttäjätaso 1
JA YLLÄRI YLLÄRI:

Eihän uudessakaan laskussa mitään hyvitystä 3G-puheluista ollut.. Alkaa tuntua siltä, että joku jossain tekee tarkoituksella näitä "pieniä erehdyksiä" josko vaikka puolet porukasta ei huomaisi niitä...
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Mulla lukee tuolla "GSM-hyvitys 13 ".
Kyllä mullakin on hyvitelty taas.  😉
Oletko Workaholic riidellyt liikaa sauniksen kanssa kun muut ovat saaneet hyvityksiä ja sinulta ne puuttuvat... 😎
Käyttäjätaso 1
Jos luet viestiketjua taaksepäin niin kyllä 2G-puhelut on hyvitetty (kuten muillakin Fiksu3G-liittymän haltijoilla), mutta juurikin nuo 3G-verkossa soitetut puhelut on hyvittämättä. Ja kyse ei ole siitä, että Fiksu3G:n 3G:n puhelut eivät olisi normaalihintaisia, sillä viime kuussa Saunalahti kyllä myönsi virheen... Ihmetyttää vaan, että taas on sama vika...
No sinne on tullut uusia henkilöitä aspaan ja olisiko ohje "kaikkea voi yrittää maksattaa"?
täydennyskoulutus "kuinka käytän tietämyskonetta oikein"


täydennyskoulutus "kuinka käytän tietämyskonetta oikein"


Jeps. Ehkä joku shamaani opettamaan ja äiti amma halailemaan, että jää hyvä mieli  😉 😉 ;D


Pikkukarhu voisi käydä nuolaisemassa oikein märällä ja leveällä kielellä suoraan kasvoihin  😉 😉 ;D
Mut asiaan joskus ihmetyttää nuo call center työntekijöiden vaatimukset mutta kuitenkin niistä on ilmeisesti pakko tinkiä ja paljon? kai se riittää että on nätti/söpö ääni?
kaikki saisivat naamapesun ja pikkukarhu juoksis takaisin kotimetsään piiloon *nauraa*
Käyttäjätaso 1

Jos luet viestiketjua taaksepäin niin kyllä 2G-puhelut on hyvitetty (kuten muillakin Fiksu3G-liittymän haltijoilla), mutta juurikin nuo 3G-verkossa soitetut puhelut on hyvittämättä. Ja kyse ei ole siitä, että Fiksu3G:n 3G:n puhelut eivät olisi normaalihintaisia, sillä viime kuussa Saunalahti kyllä myönsi virheen... Ihmetyttää vaan, että taas on sama vika...


Jälkimmäisellä kerralla sain taas (pitkän odottelun jälkeen) vastauksen, että kyseessä on pakettiliittymän puhelut, jotka eivät kuulemma kuulu tähän kampanjaan. Kun laitoin liitteeksi vanhoja vastauksia ja ärähdin niin nyt kyseessä olikin selkeä virhe. Pyysin myös aspan esimieheltä vastausta, miksi Saunalahden vastaus on erilainen riippuen siitä kuka viesteihin vastaa oli ensin vastaus ettei näin tietenkään ole. Kun jututin rouvaa hieman enemmän niin vastaus muuttui: näin ei pitäisi olla. Ei pahoitteluita - ei mitään... Edellisellä kerralla tämä esimies oli mies - ei nainen. Silloin samaan kysymykseen vastaus oli että meillä on ollut hieman vaihtuvuutta ja siitä johtuen on hieman ollut ongelmia... Joo.. Hieman... Ei pitäisi olla... Ei ole... Hmm.. Kohta menee kuuppa jumiin..
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

eipä ole tännekään tullut mitään hyvityksiä, kahteen liittymään tuon aikoinani tilasin. eipä sillä, vähän osasinkin odottaa ettei sieltä mitään hyvitetä ilman vänkäämistä ja soittelua Sauniksen aspaan...



Onko sinulla liittymissäsi pelkästään jotain erityishinnoiteltuja puheluita? Esim Tuplapaketissa hyvitystä tulee vasta paketin ylittävistä normaalihintaisista puheluista. Fiksussa hyvitys tulee ns normaalihintaisista puheluista, ei siis sellaisista, joissa on jo niin sanottu fiksuuden vuoksi alennettu hinta eli puhelut soitettu 3G-alueelta. Ainakin itsellä heräsi ihmetystä ennen kuin älysin tämmöiset asiat.

Edit:
Virheellinen tieto omatoimisesti poistettu. Anteeksi ja kiitos korjauksesta jäsenelle Workaholic.

Osallistu keskusteluun