Vastattu

Joko ne valot sammutettiin Saunalahden konttuurista...!

  • 10 maaliskuu 2012
  • 19 kommenttia
  • 5676 katselukerrat

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
  • Päähenkilö
  • 1658 kommenttia
Nettiviestin lähetys omalla numerolla olla möllöttöö edelleen vaiheessa eli ei tapahdu mitään. Aikaa olis ollut korjata mutta kaipa siellä ei enää ole mitään toimintaa.

Lähetysnumero
Oman liittymänumeron valinta on toistaiseksi pois käytöstä. Pahoittelemme tilannetta. Huomioithan, että viestin vastaanottaja ei tunnista viestin lähettäjää, joten lisääthän viestiin mukaan oman nimesi.


No noiden lupausten rikkomuksiin ja suoranaisiin valheisiin on kyllä jo totuttu mutta rehellisempää olisi todeta ettei korjausta ole tulossa ehkä koskaan kun asiat määrää nykyisin Elisan johto.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi pekka1 28 maaliskuu 2012, 18:25

Terve, kyse on viasta jota korjataan. Viimeisimmän tiedon mukaan korjaus on edennyt  testauksen loppumetreille ja kunhan saamme testiaineiston käsiteltyä ja varmistettua ettei esim. ylim. laskutusta synny, laitetaan palvelu taas tulille lähettäjänumeroineen!

t

Pekka / SL

Katso alkuperäinen viesti

19 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Eihän tuossa nyt mistään vakavasta ole kysymys. Tästä ei varsinaisesti tule Saunalahdelle rahaa, joten korjausprioriteetti ei varmasti ole korkealla. Sellainen vika, että tilaus olisi vaikkapa epäonnistunut joka kerta, olisi korjattu varmaan mahdollisimman pian.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
No sun nuolemiset nyt tiedetään,,,, ;)
Se että jostakin sopimuksessa sovitusta asiasta ei tule suoranaisesti rahaa yritykselle ei ole mikään syy olla korjaamatta vikaa HETI.
Ei se tietenkään maatakaatava asia ole mutta jos sinulle liittymäsopimusta tehdessäsi luvataan kylkiäisenä vaikkapa uusi puhelin joka kuukausi etkä sitä saa koska systeemissä on jotain häikkää eikä sitä osata/ehditä/haluta korjata juuri sen takia kun kyseessä on ilmaisetu josta ei tipu senttejä.
Tuokaan ei varmaan sinusta olisi mitään kun kyse Saunalahdesta, jos vastaava jonkin toisen operaattorin kohdalla niin silloin sinä kaikkilla keskustelusaiteilla huutasit asiasta.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Totta kai tuo on häiritsevää, sillä palvelu ei toimi oikein. Mutta en minä jaksa siitä nokkiini ottaa - eihän se vaikeaa ole laittaa viestin yhteyteen oma nimi. Toki sen pitäisi olla korjattu, mutta olisiko jotenkin vaikeampi vika? En millään tavalla hyväksy tai suosi korjauksen pitkästyttämistä, mutta asiat ovat nyt näin. Miksi, sitä en tiedä.

Totta kai tuo on häiritsevää, sillä palvelu ei toimi oikein. Mutta en minä jaksa siitä nokkiini ottaa - eihän se vaikeaa ole laittaa viestin yhteyteen oma nimi. Toki sen pitäisi olla korjattu, mutta olisiko jotenkin vaikeampi vika? En millään tavalla hyväksy tai suosi korjauksen pitkästyttämistä, mutta asiat ovat nyt näin. Miksi, sitä en tiedä.


Eihän tässä ole kysymys siitä onko vaikea laittaa oma nimi vai ei. Saajahan ei vaan välttämättä avaa tälläisestä numerosta tulevaa viestiä ollenkaan vaan poistaa sen avaamatta. Jos kerran on luvattu omalla numerolla lähettää, niin silloin se pitäisi onnistua niinkuin onnistuukin omasta puhelimesta. Saunalahti voisi nyt jättää 20 ensimmäistä viestiä laskuttamatta siihen asti kun vika on korjattu.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Niin ja tuon jellovin mainitseman syyn lisäksi yksi pointti on se että viestiin ei voi vastata normaalia vastaa toimintaa käyttäen mikä hankaloittaa vastaamista. Mutta eihän guru nyt voi rakastamaansa Saunalahtea lähteä moittimaan vaan pyrkii mitätöimään ongelmat kuten tässäkin sanomalla etteihän tässä nyt mistään vakavammasta tai esittää että pitää kirjoittaa vain nimensä ja sillä ongelma on kaikilta osin saatu hoidettua....
Voi pyhä yksinkertaisuus miten ihminen voi........ empä sano mitä
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Edelleen.....

Lähetysnumero
Oman liittymänumeron valinta on toistaiseksi pois käytöstä. Pahoittelemme tilannetta. Huomioithan, että viestin vastaanottaja ei tunnista viestin lähettäjää, joten lisääthän viestiin mukaan oman nimesi.


Kohta kuukausi mennyt......... 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮 😮
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Ongelma ei haittaa minua. Minä en juuri lähettele tekstiviestejä. En myöskään juuri soittele puhelimella. Puhelin on puhtaasti dataa varten (Spotify, kartat, sähköposti) ja myöhemmin teen siitä modeemin, joten tuo säästöä sekin, ettei sitten tarvitse mokkulaan erillistä liittymää. Ennen sitä täytyy odottaa kytkyn loppumista mokkulassa.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki

Ongelma ei haittaa minua. Minä en juuri lähettele tekstiviestejä.....


Tuo tieto on jo ollut aikaisemminkin ja noilla muilla asioitta ei ole mitään tekemistä tämän ketjun aiheen kanssa, tyhmää niistä on tässä yhteydessä tuoda esille. No jos on lusikalla annettu niin eihän sitä voi kauhalla vaatia.

Ongelma ei haittaa minua. Minä en juuri lähettele tekstiviestejä. En myöskään juuri soittele puhelimella. Puhelin on puhtaasti dataa varten (Spotify, kartat, sähköposti) ja myöhemmin teen siitä modeemin, joten tuo säästöä sekin, ettei sitten tarvitse mokkulaan erillistä liittymää. Ennen sitä täytyy odottaa kytkyn loppumista mokkulassa.


Ei haittaa sinua....kantaa pitää kuitenkin ottaa joka asiaan.
Kyselin tästä asiakaspalvelusta pari päivää sitten ja kuulemma korjausajankohdasta ei ole tietoa :smileyshocked: 

Itsellä on kolme eri liittymää ja näin ollen 60 tekstaria Oma Saunalahden kautta kuukaudessa, nämä yleensä ovat riittäneet kuukauden tekstaritarpeisiin.

Nyt sen lisäksi että perään pitää lisätä oma nimi, pitää tosiaan myös mainita ettei tähän viestiin voi vastata ja kuten edellä todettu monet poistavat suoraan "palvelunumerosta" tulleet viestit.

Mielestäni tämä on yksi ominaisuus liittymässäni/liittymissäni ja sen myötä myös valintaperuste Saunalahdelle.

Se että hpguru ei palvelua tarvitse ei tarkoita etteikö kukaan muu tarvitse, miksi siis edes vaivautua kommentoimaan tähän ketjuun :smileyhuh: 

Jos kyse on viasta niin korjatkaa se, mutta jos kyse on pysyvästä ominaisuudesta niin tiedottakaa siitä.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Tarvitsen minäkin palvelua, joskus 5-10 kertaa kuukaudessa ja tuo palvelunumero ärsyttää, mutta kai korjaus tulee mallia joskus.
Käyttäjätaso 2
Terve, kyse on viasta jota korjataan. Viimeisimmän tiedon mukaan korjaus on edennyt  testauksen loppumetreille ja kunhan saamme testiaineiston käsiteltyä ja varmistettua ettei esim. ylim. laskutusta synny, laitetaan palvelu taas tulille lähettäjänumeroineen!

t

Pekka / SL
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
pekka1 kirjoitti:
Terve, kyse on viasta jota korjataan. Viimeisimmän tiedon mukaan korjaus on edennyt  testauksen loppumetreille ja kunhan saamme testiaineiston käsiteltyä ja varmistettua ettei esim. ylim. laskutusta synny, laitetaan palvelu taas tulille lähettäjänumeroineen!

t

Pekka / SL

.....ja saamatta jäänyttä etua ei tietenkään millään muotoa korvata...::smileyangry: eipä tietenkään... sehän on selvää mutta hankaluutta tämä on tuottanut sekä lähettäjälle että viestiin vastaajalle sikäli mikäli hän on edes uskaltanut avata viestiä joka tulee lyhytnumerosta. Kaikkihan eivät ole yhtä uteliaita katsomaan tuollaisista numeroista tulleita.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Itse yleensä deletoin lukematta viestit lyhytnumeroista.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
Niin teki moni muukin ja ikävintä että asiat selviää viiveellä jälkikäteen. Nekin sentit jotka olisi asiakkaalle kuuluneet kartuttivat ja kartuttavat (niin pitkään kuin vika on korjaamatta) osakkeenomistajien tiliä.

No eihän se yksi viesti paljoa maksa mutta kun ne kerrotaan luvulla x niin aikamoinen summa siitä kertyy Elisalle niin kuin ylimääräistä tuloa.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Kyllä, siksi laskuja kannattaa aina seurata, vaikka olisikin usein sentilleen. :D

Jos tuhat asiakasta ei huomaa maksuttomia viestejä veloittuneen, siitähän kertyy aikamoinen summa ns. ilmaista rahaa.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
hpguru kirjoitti:
Kyllä, siksi laskuja kannattaa aina seurata, vaikka olisikin usein sentilleen. :D


Ymmärsit nyt väärin,,, en tarkoittanut sitä että lähetettyjä ilmaisia viestejä laskutetaan vaan sitä että ollakseen varma että vastaanottaja näkee lähettäjän ja avaa viestin, niin tässä tilanteessa varmenpaa on lähettää se normaalina maksullisena viestinä ja se maksaa huolimatta siitä että sinulla olisi mahdollista lähettää oman sivun kautta ilmkaiseksi tietyn määrän viestejä kuukaudessa. Älä hyppää sivuraiteelle, tuosta tässä ketjussa kyse.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki
....Nyt taas majakalla valo loistaa,,, oli pitkähkö katkos....:smileyangry: mutta lopussa se seisoo,, vai miten se minikään.

Tämä asia tällä erää loppuun käsitelty.
Nyt toimii taas :smileycheesy:

Osallistu keskusteluun