Vastattu

Kadonnut palautus

  • 3 tammikuu 2020
  • 4 kommenttia
  • 561 katselukerrat

Seurantatunnuksen mukaan palauttamani puhelin on saapunut Elisaan 2 viikkoa sitten. Palautuksesta ei edelleenkään ole tullut kuittausta. Olen tiedustellut asiaa nyt 6 kertaa chatilla ja sähköpostitse. Asiaa on luvattu kiirehtiä. Mitään vastausta ei ole tullut. Nyt jonotan puhelimessa ties kuinka kauan. Alkaa ymmärrys loppua. 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi JJesseJ 3 tammikuu 2020, 11:41

Morjesta @Pian entinen asiakas Tervetuloa OmaYhteisöön!

Ikävä kuulla, että palautuksen käsittelyssä on nyt kestänyt todella kauan. Pahoittelut tilanteesta. 

Laitteletko meillepäin yksityisviestiä niin voitaisiin sitä kautta tilannetta tarkemmin käydä läpi? :) elisa.fi/omayhteisotiimi 

Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 3

Morjesta @Pian entinen asiakas Tervetuloa OmaYhteisöön!

Ikävä kuulla, että palautuksen käsittelyssä on nyt kestänyt todella kauan. Pahoittelut tilanteesta. 

Laitteletko meillepäin yksityisviestiä niin voitaisiin sitä kautta tilannetta tarkemmin käydä läpi? :) elisa.fi/omayhteisotiimi 

Mihin osoitteeseen yv n laitan

Käyttäjätaso 7

Mihin osoitteeseen yv n laitan


Tähän

https://yhteiso.elisa.fi/members/omayhteisoe-tiimi-95702

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5

Hei. Hyvää iltaa.

Jos lähetys on kadonnut tultuaan Elisalle, et ole enää siitä itse vastuussa. Voihan olla, että se odottaa käsittelyä. Siinä tapauksessa Elisan on varmaan palkattava lisää porukkaa varastolle. Olen palauttanut pikku- ja isojalähetyksiä ja aina rahat ovat tulleet takaisin “in no time”.

Joukossa niin Elisan kokoisia, sitä isompia, kuin myös eräitä noname-puljuja.

Pitäisin epänormaalina, jopa huolestuttavana, ettei Elisan kokoinen organisaatio pysty samaan. Paljonko tuli puhelulle hintaa kun jonotit palautustiedustelussa - onko arvokkaampi kuin itse tuote? Joskus jonotellut Elisalle €4 edestä ja oli viimeinen kerta tosiaan (ja hyvittivät).

Nyt soi DJ Paul Elstak - Rave On (Radio Mix).

Osallistu keskusteluun