Vastattu

Kadotin yhteyteni tietokoneen Saunalahti-postiini 23.4. enkä saanut sitä omin neuvoin toimimaan

  • 9 huhtikuu 2015
  • 1 kommentti
  • 617 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 2 kommenttia
Vajaan viikon kuluttua eli 28.3. - monien salasananvaihtoyritysten ja muiden kokeilujen jälkeen - soitin OmaGurupalveluun, jossa nuorimies teki muutoksen, joka ei ihan heti onnistunut häneltäkään. Lisäksi hän sanoi, että ko Elisa-uudistuksessa minun sähköpostikansioni eivät olleet siirtyneet, oli vain vastatut ja lähetetyt. Hän löysi ne ja palautti. Sain tästä puhelusta laskun 31,63 juuri tulleen puhelinlaskun mukana. Mihin voin valittaa laskusta? Vika johtui Elisan uudistuksesta, ei minusta.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Heather 11 huhtikuu 2015, 13:31

Nämä Omaguru-laskuasiat täytyy aina katsoa tapauskohtaisesti ja tutkia  vähän, että mitä puhelun aikana on tehty. 🙂 Laitan sinulle yksityisviestiä, niin jatketaan asian selvittämistä sitä kautta.

Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 2
Nämä Omaguru-laskuasiat täytyy aina katsoa tapauskohtaisesti ja tutkia  vähän, että mitä puhelun aikana on tehty. 🙂 Laitan sinulle yksityisviestiä, niin jatketaan asian selvittämistä sitä kautta.

Osallistu keskusteluun