Kysymys

Kallista on tuo 118

  • 21 heinäkuu 2012
  • 2 kommenttia
  • 625 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 1 kommentti
Harvoin olen kysellyt numeroa 118:sta. Nyt tuli tehtyä useampi kysely ja lasku nousi sen verran, että aloin katsoa sen syytä. Elisa shopissa kertoivat, että numerotiedustelun pitäisi kertoa, että palvelu maksaa ( ja paljon). Aina tarjoilevet yhdistämistä ja lirkuttelevat, jotta aika kuluu.   Mitä kokemuksia ? Toimiiko Saunalahti rehellisesti vai kuten operaattoriit yleensä. Aina olen tiennyt, että nämä operaattorit ovat samaa luikuriporukkaa kuin vakuutusyhtiöt tai Fortumit, joten vaihtaminen ei kannata.

Sanoo Durak

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Myös Eniro rahastaa, muutaman minuutin puhelu voi olla jopa neljä euroa!

Palvelunumerot, joista saa tietää numeron pitäisi kieltää lailla. Netissä kun kuitenkin selvittää täysin samat "tyhmät kysymykset" Googlella ja numerotiedot yms. ilmaisella Eniron henkilöhaulla.
Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki
Meneppäs fonecta.fi... Ainakin itse kun rekisteröidyin aikoinaan, se kustansi huikeat 25 senttiä, jonka jälkeen se on maksuton. Its asentanut luuriini fonecta calller softan, ja silla sai muistaakseni tehdä 100 hakua kuukaudessa - ilmaiseksi. Tuokin 25 sentin maksu siitä, että firmasta kanneltiin johonkin virastoon, ja se totesi, että rikkoo kilpailulainsäädäntöä, ja mäskettiin laittaa maksu tuotteelle. Nyt sitten on 25 senttiä hinta, jonka jälkeen ei ole kustannuksia, jos ei soita maksulliseen numeroon, eli katsoo netistä, tai asentaa puhelimeen fonecta caller softan - joka siinäkin mielessä hyvä, että näyttää soittajan nimen, jos se löytyy rekisteristä jo enne kuin vastaat puhelimeen 🙂

Osallistu keskusteluun