Kehnoa palvelua Itäkeskuksen Elisalla

  • 23 toukokuu 2019
  • 2 kommenttia
  • 534 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Olin eilen Itäkeskuksen Elisan myymälässä. Otin vuoronumeron ja odottelun jälkeen olisin ollut seuraava palveltava asiakas. Ovesta marssi sisään nuori mies, seuranaan vanhempi mieshenkilö. He painelivat suoraan juuri vapautuneen virkailijan luo. Siinä heitettiin yläviitoset ja sitten mentiin asiaan. Kaverin vanhempi ystävä halusi hankkia jotain kännykän kuorta tms.
Menin kysymään virkailijalta, että millähän vuoronumerolla hän rupesi palvelemaan noita asiakkaita. Hän sanoi reippaana: "Ei kun tämä on minun ystäväni, otin hänet tuosta välistä."
Kyllä otti päähän. Suomessa voisi olettaa, että vuoronumerosysteemi toimii ja asiakkaita palvellaan järjestyksessä. Kavereiden välistävedot eivät kuulu suomalaiseen palvelujärjestelmään.
Seitsemän vuotta Afrikassa asuneena osaan odottaa jotain tuollaista siellä käydessäni. Suomeen tämä toimintamalli ei kuulu.

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Moro @RT52 ja tervetuloa OmaYhteisöön! 🙂 Pahoitteluni huonosta kokemuksesta myymälässä 😞 Siistin aloitustasi sen verran että vaihdoin kirosanan pois otsikosta. Laitetaan tuosta ehdottomasti palaute eteenpäin myymälälle, tokihan noita vuoronumeroita tulisi tasapuolisesti käytellä kaikkien 😕
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Joissain ketjuissa on sääntönä se, että kassoilla tms. tilanteissa ei palvella ollenkaan omia perheenjäseniä tai kavereita / ystäviä. Jos käy niin, että perheenjäsen tai kaveri/ystävä tulee liikeeseen asioimaan, pyydetään häntä jonkun toisen myyjän luokse. Tämä ihan siksi, että asiakkaat saavat tasavertaista palvelua, eikä kukaan saa vahingossakaan mitään etuoikeuksia.

Osallistu keskusteluun