Kysymys

Kenen puoleen käännytään laskutus hyvitys asioissa

  • 15 lokakuu 2013
  • 8 kommenttia
  • 3238 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 6 kommenttia
Kun kerran ette saa toimitettua laadultaa kelvollista lähetystä Nelonen Sport xtra kanavilla ja laskuttatte kuitenkin toimivasta lähetteestä on syytä keskustella paketin hinnasta, kenen puoleen asiassa pitää kääntyä, nyt te vuorotellen Nelosen kanssa syyttelette toisianne huonosta kuvan laadusta, myöhään alkavista otteluista, äänen puuttumisesta jne.

Kuluttaja asiamieskö on ainut tapa??

8 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Japaduu kirjoitti:
Kun kerran ette saa toimitettua laadultaa kelvollista lähetystä Nelonen Sport xtra kanavilla ja laskuttatte kuitenkin toimivasta lähetteestä on syytä keskustella paketin hinnasta, kenen puoleen asiassa pitää kääntyä, nyt te vuorotellen Nelosen kanssa syyttelette toisianne huonosta kuvan laadusta, myöhään alkavista otteluista, äänen puuttumisesta jne.

Kuluttaja asiamieskö on ainut tapa??

Sinulla on asiakassuhde Elisaan. Silloin ensiksi tulee ottaa yhteyttä Elisan asiakaspalveluun ja jos se ei johda mihinkään , niin sitten ehkä Kilpailu- ja kuluttajavirastoon.

http://www.kkv.fi/
Asiasta on keskusteltu teknisen palvelun ja asiakaspalvelun kanssa mutta kukaan ei korviaan lotkauta vaan popmpottelee asiaa eteenpäin, näin viimeksi 10.10 kun luvattiin lähettä asentaja, tuli tekstiviesti mutta asentajsta ei ole kuulunut mitään vaikka lupauksen mukaan yhteyttä otetaan 24 tunnin sisällä!
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +2
Selvitelläänpä tätä vähäsen, maltapa vielä hetkonen!
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Hei Japaduu,

Elisa välittää kanavan signaalin sellaisena, kuin se tulee kanavalta. Käymme asiasta keskusteluja kumppanin kanssa.

Selvitellään asiaa ja palataan heti, kun saadaan lisätietoa.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Jarbaello kirjoitti:
Hei Japaduu,

Elisa välittää kanavan signaalin sellaisena, kuin se tulee kanavalta. Käymme asiasta keskusteluja kumppanin kanssa.

Selvitellään asiaa ja palataan heti, kun saadaan lisätietoa.

Selvitellään, selvitellään. Kenenkäs kanssa tätä selvitellään  http://aijaa.com/rPb38G
Selvitelkää se mistä saan hyvityksen luokattoman huonosta laadusta kuvassa ja asioiden hoitamisessa, Te laskutatte joten Te olette minulle vastuussa asiassa. Selvitellä pallotella ja syytellä Nelosen suuntaan voitte mutta minulle asia on täysin kirkas, Te vastaatte laadusta hyvityksestä asiakkaalle eli minulle.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
Vastailin Japaduulle yksityisviestillä aiheeseen liittyen.
Ja vastasit näin , muillekkin tiedoksi, turha kysellä hyvitysten perään vaikka laatu on *****tiä!: 

mainitsinkin jo tuossa yleisellä palstalla, että Elisa välittää signaalin sellaisena, kuin se kanavalta tulee. Emme voi valitettavasti vaikuttaa kuvan laatuun enempää. Jos laskullesi tehtäisiin hyvitys, ei se kuitenkaan muuta kuvanlaatua millään tavalla. Toki sinulla on oikeus myös lopettaa kanavapaketti, mikäli et ole tyytyväinen kuvan laatuun.

Osallistu keskusteluun