Kerrankin Elisa tekee hyvän asian: tekninen tuki saapuu asiakaspalvelu chattiin


Käyttäjätaso 4
Kun eilen keskustelin asiakaspalveluchatis niin sain kuulla tämän että tätä viel testataan eli se on pian tulossa. Se olisi hyvä asia että se olisi kans avoinna 24 h kuten puhelimen kautta. Se olisi järjetöntä jos se ei olisi. Enää ei tarvitse soittaa maksulliseen asiakaspalvelu numeroon kun voi ottaa yhteyttä asiakaspalveluun/tekniseen tukeen chatin kautta.

Mitä mielt muut o?

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Team_Finland kirjoitti:

Kun eilen keskustelin asiakaspalveluchatis niin sain kuulla tämän että tätä viel testataan eli se on pian tulossa. Se olisi hyvä asia että se olisi kans avoinna 24 h kuten puhelimen kautta. Se olisi järjetöntä jos se ei olisi. Enää ei tarvitse soittaa maksulliseen asiakaspalvelu numeroon kun voi ottaa yhteyttä asiakaspalveluun/tekniseen tukeen chatin kautta.

Mitä mielt muut o?



Sinänsä varman ihan myönteistä kehitystä , mutta jääkö siitä chat-keskustelusta asiakkaalle kirjallinen dokumentti , että voi jalkeenpäinkin näyttää toteen mistä on puhuttu ja mitä sovittu.

Telialla chat-keskustelut tallentuvat asiakkaan itsepalveluun tiedostona , jota voi lukea myöhemminkin.
Käyttäjätaso 4
Sokrates kirjoitti:


Team_Finland kirjoitti:

Kun eilen keskustelin asiakaspalveluchatis niin sain kuulla tämän että tätä viel testataan eli se on pian tulossa. Se olisi hyvä asia että se olisi kans avoinna 24 h kuten puhelimen kautta. Se olisi järjetöntä jos se ei olisi. Enää ei tarvitse soittaa maksulliseen asiakaspalvelu numeroon kun voi ottaa yhteyttä asiakaspalveluun/tekniseen tukeen chatin kautta.

Mitä mielt muut o?

Sinänsä varman ihan myönteistä kehitystä , mutta jääkö siitä chat-keskustelusta asiakkaalle kirjallinen dokumentti , että voi jalkeenpäinkin näyttää toteen mistä on puhuttu ja mitä sovittu.

Telialla chat-keskustelut tallentuvat asiakkaan itsepalveluun tiedostona , jota voi lukea myöhemminkin.



Keskustelun voi lähettää sähköpostiin. Se vaihtoehto tulee kun suljet chatin.
Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki
Ei nyt ihan off-topic mutta asiaa viistoten: Meillä on tekninen tuki myös Facebookin messengerissä http://m.me/elisasuomi kuten myös Twitterissä voi laittaa DM:nä https://twitter.com/messages/compose?recipient_id=1962134012 - Sielläkään ei 24/7 ainakaan vielä päivystetä, mutta arkena ollaan paikalla 8-20 ja la-su 10-20 🙂

Osallistu keskusteluun