@entinen tyytyväinen Reklamoi tästä Elisalle. Laita vaikka yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi käyttäjälle ja asiakasnumeroa sekä omat yhteystiedot mukaan tuohon viestiin. Pääsevät Elisan päässä tutkailemaan tilannetta tarkemmin.
Ymmärtääkseni noita OmaGurun veloituksia on tapauskohtaisesti hyvitetty asiakkaille niissä tapauksissa, joissa OmaGuru ei ole saanut ongelmaa ratkaistua. Yhden kehnon kokemuksen takia ei vielä välttämättä kannata lähteä operaattoria vaihtamaan. Toki jokainen tekee tämän päätöksen itse, mutta saattaa tulla toisaalta hyvin vaivalloiseksi, jos se seuraava operaattori onnistu myös möhlimään jotain. Sen jälkeen taas operaattorin vaihto edessä?
Henkilökohtainen en suosittele OmaGurua kenellekään, ellei se ole aivan se vihoviimeinen oljenkorsi. Palvelu on kallista, eikä ongelmia välttämättä saada ratkaistua. Sitten käy juuri näin. Kannattaa mieluummin aloittaa vaikka tänne OmaYhteisöön kirjoittelusta. Täältä saa monesti apuja tilanteeseen kuin tilanteeseen ja se maksaa vain sen vaivan, että jaksaa kirjoittaa tänne.
EDIT // siirretty omaksi keskustelukseen vanhasta keskustelusta -draakki
Juu on oltu yhteydessä ja ei luvattu hyvittää yhtään mitää,oltiin jopa hieman ylimielisiä että itseppä soitit. Ei maksa vaivaa enään yrittää kun kolme eri ihmistä jo luvannut selvittää ja lopputos on sama. Eli en ikinä ainakaan millekkää gurulle soita jos nyt elisan asiakkaana pysynkään.
EDIT // siirretty omaksi keskustelukseen vanhasta keskustelusta -draakki
Tuntuupa vallan tutulta noi yllä olevat kirjoitukset tästä Omaguru palvelusta,,,vedättävät puhelua tahallaan,olen samaa mieltä,ja se todella harmittaa.