Kokemuksia Omagurusta

  • 14 October 2020
  • 4 kommenttia
  • 822 katselukerrat

Omagurun palvelu täysin luokatonta. Ei osata neuvoa niin väitetään ettei laajakaistaa ole vielä kytketty,vaikka olin saanut viestin ja elisalta soitettiinkin että on kytketty, puhelua pitkitettiin että saadaan laskua suuremmaksi.                   

Kyseenalaistaessani laskun saamista sanottiin että on toimittu moitteettomasti. No eiköhän ne meidän talouden liittymät lähde vaihtoon toiselle operaattorille, eli se pitkästä asiakasuhteesta.


EDIT // siirretty omaksi keskustelukseen vanhasta keskustelusta -draakki


Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +26

@entinen tyytyväinen Reklamoi tästä Elisalle. Laita vaikka yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi käyttäjälle ja asiakasnumeroa sekä omat yhteystiedot mukaan tuohon viestiin. Pääsevät Elisan päässä tutkailemaan tilannetta tarkemmin.

 

Ymmärtääkseni noita OmaGurun veloituksia on tapauskohtaisesti hyvitetty asiakkaille niissä tapauksissa, joissa OmaGuru ei ole saanut ongelmaa ratkaistua. Yhden kehnon kokemuksen takia ei vielä välttämättä kannata lähteä operaattoria vaihtamaan. Toki jokainen tekee tämän päätöksen itse, mutta saattaa tulla toisaalta hyvin vaivalloiseksi, jos se seuraava operaattori onnistu myös möhlimään jotain. Sen jälkeen taas operaattorin vaihto edessä?

 

Henkilökohtainen en suosittele OmaGurua kenellekään, ellei se ole aivan se vihoviimeinen oljenkorsi.  Palvelu on kallista, eikä ongelmia välttämättä saada ratkaistua. Sitten käy juuri näin. Kannattaa mieluummin aloittaa vaikka tänne OmaYhteisöön kirjoittelusta. Täältä saa monesti apuja tilanteeseen kuin tilanteeseen ja se maksaa vain sen vaivan, että jaksaa kirjoittaa tänne.


EDIT // siirretty omaksi keskustelukseen vanhasta keskustelusta -draakki

Juu on oltu yhteydessä ja ei luvattu hyvittää yhtään mitää,oltiin jopa hieman ylimielisiä että itseppä soitit. Ei maksa vaivaa enään yrittää kun kolme eri ihmistä jo luvannut selvittää ja lopputos on sama. Eli en ikinä ainakaan millekkää gurulle soita jos nyt elisan asiakkaana pysynkään.


EDIT // siirretty omaksi keskustelukseen vanhasta keskustelusta -draakki

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Siirtelin nämä kommentit vielä omaksi uudeksi keskustelukseen vanhasta keskustelusta :thumbsup_tone2:

Harmi kuulla @entinen tyytyväinen että Omagurun kanssa asiointi ei nyt mennyt ihan sujuvasti :confused:  pahoittelut, että fiilis puhelusta jäi huonoksi. Jos haluat että katsomme tilanteen vielä kanssasi läpi niin laitathan viestiä vielä profiilin @OmaYhteisö-tiimi kautta niin pääsemme kurkkaamaan asiakkuutesi ja tilanteen tarkemmin :thumbsup_tone2:

Yleisesti Omaguru on asiantuntijapalvelu, jossa palvelun hinta perustuu asiantuntijan käyttämään aikaan. Eri laitteet käyttävät erilaisia komponentteja, protokollia ja ohjelmistoja, joten näistä kaikista Omagurut eivät toki voi ottaa vastuuta. Joskus laitteisiin voi myös tulla ihan fyysistä vikaa, jota Omaguru ei voi ennalta tietää.

Tottakai jos palvelutilanteessa on tehty perustavanlaatuinen virhe tai on neuvottu väärin niin silloin luonnollisesti voimme yksilöllisesti katsoa hyvityksiä tarpeen tullen. Jos puhelussa tai palvelutilanteessa Omaguru ei olisi voinut toimia mitenkään toisin, hyvitysperustetta ei lähtökohtaisesti ole. Palvelun hinta kerrotaan aina puhelun alussa ennen kuin Omaguru-asiantuntija vastaa puhelimeen.

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +3

Tuntuupa vallan tutulta noi yllä olevat kirjoitukset tästä Omaguru palvelusta,,,vedättävät puhelua tahallaan,olen samaa mieltä,ja se todella harmittaa.