Vastattu

Kuinka paljon maksaa soittaminen Elisan asiakaspalveluun?

  • 23 September 2014
  • 17 kommenttia
  • 33474 katselukerrat

01019 0230 (mpm/pvm)

Mpm:n verran ilmeisesti mutta kuinka paljon tämä mpm mahtaa olla ??
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi hpguru 23 September 2014, 17:30

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

17 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Hei. Kiitos viestistäsi.

Se on hinta jonka maksat soittaessasi normaaliin GSM- tai lankanumeroon, joka on yleensä esimerkiksi Tarkka-liittymissä tai vastaavissa noin 7 senttiä minuutti. Pakettiliittymissä asiakaspalveluun soitto ei kuluta niitä vaan niistä menee 9 senttiä minuutti. Jos kerrot liittymäsi, niin voisin katsoa asiaa vaikka tarkemmin!

Tiesithän, että asiakaspalveluun voi olla yhteydessä myös sähköisesti: Oma Saunalahdesta tai täällä Palstalla moderaattorille kirjoittamalla :)

Hauskaa illanjatkoa! Täällä olisi leffailta tiedossa 🙂 Mitäs siellä?
Joku pakettiliittymähän tämä on, 5000 min pitäs olla puhetta paketissa. Eli saunalahden aspaan jonottaessa maksan joka minuutista sen 9 snt/min? Eikö asia olisi hyvä ilmoittaa aspan numeron yhteydessä?
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Se on ilmoitettu mpm, koska se ei ole vakiohinta vaan ko. liittymän minuuttihinnan mukainen, kuten edellä jo kerrottiin.
-Markus- kirjoitti:
Joku pakettiliittymähän tämä on, 5000 min pitäs olla puhetta paketissa. Eli saunalahden aspaan jonottaessa maksan joka minuutista sen 9 snt/min? Eikö asia olisi hyvä ilmoittaa aspan numeron yhteydessä?

Liitymän tiedoissa on ilmoitettu, että tuollaisiin yritysnumeroihin soittaminen ei sisälly pakettiin.

Kävisi hankalaksi, jos kaikkien mahdollisten liittymien paketit yms. tulisi olla erikseen mainittuna.;)
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Joskus kauan sitten asiakaspalvelu oli lankanumero, jolloin se meni normaalista puhepaketista, alle euron päiviin tai vastaavaan pakettiin. Nykyisin lienee pakettiliittymät hylätty tuossa asiakaspalvelussa ja puhelu menee edullisesti 010 Saunalahti -numeroon vain Alle euron päivistä. Mikäli uskoo Saunalahden asiakaspalvelun kirjoituksia täällä Palstalla.

Saunalahti kertoo näin: http://keskustelu.suomi24.fi/node/11955206/#comment-65401235
Eipä tuosta numeromuutoksesta ole vielä kulunut edes vuottakaan.;)
Käyttäjätaso 2
Asiakaspalveluun soittaminen pitäisi tulla uudestaan ilmaiseksi kuten ennen vanhaan ei sinne kukaan turhan takia soita.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21
maverick kirjoitti:
Asiakaspalveluun soittaminen pitäisi tulla uudestaan ilmaiseksi kuten ennen vanhaan ei sinne kukaan turhan takia soita.

Kateellisille vielä tarkennuksena, että ilmaiset puhelut Asiakaspalvelunumeroon (09) 4243 0456 silloin ennen vanhaan koskivat vain meitä Saunalahden GSM-asiakkaita.  :thumbsup:
Jos vanhoja muistelee, niin Elisalla oli aikoinaan kaikille ilmainen 0800-numero aspaan.

Ja sitten normaali gsm-numero ennen tätä yritysnumeroa.
Oikeestaan se on ihan hyvä että se vähän maksaa. Ei ole kaikenmaailman jonnet sinne kokoaika turhanpäiväsistä soittelemassa niin saattaa ne oikeen asian perässä olevat joskus vaikka päästä läpi.
Jep, 9 senttiä minuutissa näytti olevan kun nyt erittelystä ihan tarkistin. Liittymä MegaReilu 3G. Taitaa tulla vähän halvemmaksi soitella tuosta "lanka" voip-puhelimesta.

-Markus- kirjoitti:
01019 0230 (mpm/pvm)

Mpm:n verran ilmeisesti mutta kuinka paljon tämä mpm mahtaa olla ??

Elisa ryöstää asiakkaita, joka soitosta.
Kun lupasivat 2 leffalippua, kun yhteydet eivät toimineet, niin yhteys katkesi kokonaan. Nyt kysyttäessä leffaliput tulevat maksamaan vähintään 20€ kun liittymä avataan.
+ soitot sinne.
Törkeää ryöstöä !!!
Lisäksi kun Telialta kysyin, että mihin palvelunumeroihin on soitettu, kun eivät sisältyneet pakettiin, niin Elisan asiakaspalvelun numeron soitothan siellä oli.
Hävetkää!!
Älkää missään nimessä uusiko viihteitänne. Muualta saatte halvemmalla
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Ainakin DNA:n liitymästä soitettuna Elisan asiakaspalveluun, tarkemmin vikapalveluun, soittaminen maksoi 7 senttiä minuutille. Minulla on käytön mukainen 1M 4G -liittymä, jossa jokainen minuutti ja viesti maksaa sen seitsemän senttiä. Lasku oli kohtuullinen, koska yöllä asiointi oli myös jonotta. Päiväsaikaan lasku olisi suurempi jonojen takia.

DNA kuitenkin on tässä suhteessa parempi operaattori, jossa puheliittymäni siis on.

Ilmainen vikapalvelunumero 0800 ja asiakaspalvelun aukioloaikaan se yhdistää ILMAISEKSI asiakaspalveluun myös - miten järkevää ja edullista on DNA:n kanssa asiointi!

Toivoisin Elisalta ILMAISTA vikapalvelunumeroa.
Käyttäjätaso 7
Toivoisin Elisalta ILMAISTA vikapalvelunumeroa.

Toivoa aina saa , mutta tuleeko? Tuskin.

Minä en puhelimitse tee mitään ilmoituksia , koska niistä ei jää itselle mitään dokumenttia. Kirjallinen on aina paras tapa ilmoittaa eikä maksa mitään.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22
Meille voi myös laittaa sähköisesti viestiä esim. OmaElisan ja Sähköisen yhteydenottolomakkeen kautta (ei maksa mitään) ja soittopyyntöjäkin voi varailla https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ sivulta jolloin me soitellaan asiakkaalle eikä silloinkaan maksa mitään 🙂