Vastattu

Kuka mokasi

  • 3 heinäkuu 2014
  • 8 kommenttia
  • 1281 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 4 kommenttia
Tein 1,7.2014 vikailmoituksen toimimattomasta laajakaistasta ja minulle kerrottiin että asiaa viedään eteenpäin ja minulle tulee heti tekstiviestillä vahvistus ja häiriöilmoituksen tunnistenumero. No kun pariin päivään ei tätä tekstiviestiä tullut niin olin uudestaan yhteydessä ja yllätykseni oli suuri kun minulle kerrottiin ettei puhelimessa tehtyä vikailmoitusta löydykkään .

Asiakaspalvelun kehittämisen kannalta tämmöinen pitäisi mielestäni selvittää ja puhelun alussahan kerrotaan että kaikki puhelut nauhoitetaan joten ei pitäisi olla mahdoton tehtävä. 
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Ammattimies 4 heinäkuu 2014, 12:56

Kyllä tuolla tunnisteella häiriöilmoitus löytyi :)

Näyttäisi olevan kuitenkin vielä korjauksessa, eli siksi ei yhteytesikään vielä toimi. Vielä täytyisi hetki siis jaksaa odottaa!

Saat kyllä kuittauksen tekstiviestillä, kun häiriöilmoitus on käsitelty ja linja kunnossa!

Katso alkuperäinen viesti

8 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Ikävää, että vikailmoitusta ei löytynyt. Onko laajakaistasi jo kuitenkin saatu takaisin toimimaan, vai onko ongelma vielä ajankohtainen?

Jos annat häiriöilmoituksen numeron, niin voin katsoa löydänkö mitään tietoa sen tilanteesta, jos ongelma on ajankohtainen!
Ei toimi vielä.

Häiriötunnisteen numero on 17788885

-Kauko
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Kyllä tuolla tunnisteella häiriöilmoitus löytyi :)

Näyttäisi olevan kuitenkin vielä korjauksessa, eli siksi ei yhteytesikään vielä toimi. Vielä täytyisi hetki siis jaksaa odottaa!

Saat kyllä kuittauksen tekstiviestillä, kun häiriöilmoitus on käsitelty ja linja kunnossa!
Eli viikonlopun yli mennään :(

Tulee siis yli viikko ilman toimivaa laajakaistaa.

Mokkulakin tökkii niin pahasti etten sillä pysty kunnolla hoitamaan verkkokauppaani.

Kuvia pitäisi siirtää verkkokauppaan . 

Saattaapi tulla operaattorin vaihto eteen. Naapuriila Soneran liittymä hajosi samana päivänä

ja heillä oli vain parin päivän katkos.
Käyttäjätaso 5
Hei Kake55,

näillä näkymin viankorjaus tosiaan valitettavasti venyy viikonlopun yli.

Liittymä on käytössä Soneran vuokraverkon alueella ja tästä johtuen viankorjaus kestää hieman normaalia pidempään.
Ymmärrän kyllä että Sonera hoitaa omat asiakkaat esin , mutta ehkä tässä nyt tuli vielä tavallista pidempi viive siitä johtuen että  ensimmäinen puhelimessa tehty vikailmoitus ei jostain syystä kirjaantunut. Taisi jäädä kaverilta se viimeinen Entterin painallus tekemättä. :smileyhuh:
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Ei tuo viive, enterin unohtaminen ja aikaansaamattomuus Elisalla mikään uusi ilmiö ole. Puolitoista viikkoa kesti ennenkuin sain vastauksen sähköpostiin ja siksi, että lähettämääni sähköpostia ei löytynyt. Kuitenkin sain tikettinumeron heti paluupostissa. Loppujen lopuksi viesti tuli ja vastasin. No nyt on sitten viikko odoteltu vastausta Elisalta ja taitaa mennä vielä toinenkin.

Elisalaiset, mikä teillä mättää koko asiakaspalvelussa?

Soitto aspaan, odotus 20-60 min ja aspan kysymykset:

Digiboxi buutattu, joo

Tehdasasetukset palautettu, joo

Modeemi buutattu, joo

Modeemi resetoitu, joo

Yhdistän tekniseen tukeen pieni hetki, odotusta 20-60 min ja teknisen tuen kysymykset:

Digiboxi buutattu, joo

Tehdasasetukset palautettu, joo

Modeemi buutattu, joo

Modeemi resetoitu, joo

En nyt osaa sanoa, no kiitti avusta

Että tervetuloa vaan Kake55 tälle ratkaisemattomien ongelmien hiekkalaatikolle.
No onneksi on saatavilla muitakin operaattoreita joilla homma taitaa toimia vähän paremmin.

Osallistu keskusteluun