Kysymys

Kuka on "mystinen" laskutuspäällikkö?

  • 22 lokakuu 2008
  • 17 kommenttia
  • 2981 katselukerrat

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Kukahan on nykyään laskutuspäällikönä s-lahdella, Tuomas (?)
Selvittelin asiaani aspan kanssa ja kysyin samalla myös ko tietoa.
Aspalainen vastasi ettei oikein tiedä, sanoi että kyselee ja sen jälkeen linja katkaistiin.
Mitä hel..... ???
Onkohan tällä "salaiselle" päällikölle edes nroa, että voisi soittaa, vai onko s-posti ainoa tapa(jahka saisi ensin tietää kuka siitä hommasta vastaa)
No positiivista oli se että aspassa vastattiin n.2 minutin sisällä, vaikka mikään ei sitten selvinnykkään.  😠

17 kommenttia

Käyttäjätaso 2
Tuomas on toki armoitettu laskutuspäällikkömme, Kyllä asian kuin asian pitäisi hoitua kuitenkin ihan asiakaspalvelun kautta, hän(kään) ei mahda sille mitään, jos jokin tietty WAP-sivusto on ohjelmoitu "väärin". Jos asia ei asiakaspalvelussa tunnu hoituvan niin pyytäkää asiakaspalvelijan esimiestä soittamaan.

t.
Pekka / SL

Kukahan on nykyään laskutuspäällikönä s-lahdella, Tuomas (?)
Selvittelin asiaani aspan kanssa ja kysyin samalla myös ko tietoa.
Aspalainen vastasi ettei oikein tiedä, sanoi että kyselee ja sen jälkeen linja katkaistiin.
Mitä hel..... ???
Onkohan tällä "salaiselle" päällikölle edes nroa, että voisi soittaa, vai onko s-posti ainoa tapa(jahka saisi ensin tietää kuka siitä hommasta vastaa)
No positiivista oli se että aspassa vastattiin n.2 minutin sisällä, vaikka mikään ei sitten selvinnykkään.  >:(
kyllä se tuo (tuomas) on. hänelle löytyy ihan oma suora 09 alkuinen työnumerokin. sen saa varmasti tuosta saunalahden vaihteesta. suora kännykkänumero löytyy myös mutta jos sen annan ulos niin lehti setä voi suuttua.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Kiitos, tiedoista. Kyllä se taitaa olla kuitenkin niin,että jos kymmenen välikättä hoitaa asiaa, niin se todennäköisesti jää hoitamatta.
Sain kyllä aspan lupaaman hyvityksen lkuuni ja se on siltä osin ok. Mutta nyt lokakuun erittelyssä on jälleen samasta asiasta virheitä.Näitä on toistunut kuukausi kaupalla.Luvattu on vaikka mitä, jopa vika myönnetty, mutta mutta.... siihen se aina sää.
On turhauttavaa joka kuukausi käydä kirjeenvaihtoa aspan ja kai "koo sen henkilökunnan" kanssa samasta asiasta.
Varsinaista vikaa kukaan ei saa/osaa hoitaa tai ilmoittaa asiasta henkilölle joka sen osaisi korjata.
Kyllähän sitä ruuhkaa saa aikaiseksi, jos ei muuten niin itse tekemällä. Asiakas saa kiukut niskaansa ja laskun kun yrittää hoitaa asiaa
kuntoon, mikä kaiken lisäksi kuuluu operaat. töihin. Eikun taas s-postia laskutukseen laittamaan ja vahtaamaan että kuukauden päästä taas hyvitys näkyy lkulla jne.....hoh hoijaa 😞

Kiitos, tiedoista. Kyllä se taitaa olla kuitenkin niin,että jos kymmenen välikättä hoitaa asiaa, niin se todennäköisesti jää hoitamatta.
Sain kyllä aspan lupaaman hyvityksen lkuuni ja se on siltä osin ok. Mutta nyt lokakuun erittelyssä on jälleen samasta asiasta virheitä.Näitä on toistunut kuukausi kaupalla.Luvattu on vaikka mitä, jopa vika myönnetty, mutta mutta.... siihen se aina sää.
On turhauttavaa joka kuukausi käydä kirjeenvaihtoa aspan ja kai "koo sen henkilökunnan" kanssa samasta asiasta.
Varsinaista vikaa kukaan ei saa/osaa hoitaa tai ilmoittaa asiasta henkilölle joka sen osaisi korjata.
Kyllähän sitä ruuhkaa saa aikaiseksi, jos ei muuten niin itse tekemällä. Asiakas saa kiukut niskaansa ja laskun kun yrittää hoitaa asiaa
kuntoon, mikä kaiken lisäksi kuuluu operaat. töihin. Eikun taas s-postia laskutukseen laittamaan ja vahtaamaan että kuukauden päästä taas hyvitys näkyy lkulla jne.....hoh hoijaa :(
Juuri niin. just tollaisissa tapauksissa pitää ehdottomasti otta heti suora yhteys laskutuspäälikköön. hän on olemassa juuri auttamassa semmoisten asioitten kanssa jossa aspa ei joko pysty tai halua auttaa. eikä kannata mitään kuukausikaupalla turhaan odottaa. minä otin aikoinaan heti yhteyttä tuomakseen mikäli laskutuksessa oli jotain mätää. jos olisin antanut asian mennä aspan kautta niin asia ei vissiin ikinä olisi tullut kuntoon. tuomaksen kanssa kuin hoidin sotkun niin seuraavassa laskussa niin kaikki oli ok.



Kiitos, tiedoista. Kyllä se taitaa olla kuitenkin niin,että jos kymmenen välikättä hoitaa asiaa, niin se todennäköisesti jää hoitamatta.
Sain kyllä aspan lupaaman hyvityksen lkuuni ja se on siltä osin ok. Mutta nyt lokakuun erittelyssä on jälleen samasta asiasta virheitä.Näitä on toistunut kuukausi kaupalla.Luvattu on vaikka mitä, jopa vika myönnetty, mutta mutta.... siihen se aina sää.
On turhauttavaa joka kuukausi käydä kirjeenvaihtoa aspan ja kai "koo sen henkilökunnan" kanssa samasta asiasta.
Varsinaista vikaa kukaan ei saa/osaa hoitaa tai ilmoittaa asiasta henkilölle joka sen osaisi korjata.
Kyllähän sitä ruuhkaa saa aikaiseksi, jos ei muuten niin itse tekemällä. Asiakas saa kiukut niskaansa ja laskun kun yrittää hoitaa asiaa
kuntoon, mikä kaiken lisäksi kuuluu operaat. töihin. Eikun taas s-postia laskutukseen laittamaan ja vahtaamaan että kuukauden päästä taas hyvitys näkyy lkulla jne.....hoh hoijaa :(
Juuri niin. just tollaisissa tapauksissa pitää ehdottomasti otta heti suora yhteys laskutuspäälikköön. hän on olemassa juuri auttamassa semmoisten asioitten kanssa jossa aspa ei joko pysty tai halua auttaa. eikä kannata mitään kuukausikaupalla turhaan odottaa. minä otin aikoinaan heti yhteyttä tuomakseen mikäli laskutuksessa oli jotain mätää. jos olisin antanut asian mennä aspan kautta niin asia ei vissiin ikinä olisi tullut kuntoon. tuomaksen kanssa kuin hoidin sotkun niin seuraavassa laskussa niin kaikki oli ok.


Ei ole kuitenkaan helppoa tavoittaa näitä herroja.
Siinäpä se ongelma onkin. itse en oikein ymmärä miksi sauna piilottelee näitten herrojen kuin laskutuspäällikön sekä asiakaspalvelupäälikön yhteystiedot kansalaisilta. ei ne mitään jumalia sentään ole. esimerkiksi itse asiakaspäällikkö sanoi minulle kesäkuussa 2008 että jos asia ei ole oma.saunalahti sivulla hoidettu kuntoon 30-06-2008 mennessä niin soita uudelleen. kyllä se hoidettiin kuntoon. ei ihan 30-06-2008 mennessä mutta kuntoon tuli. toinen soitto kyllä tarvittiin. otetaan esimerkiksi microsoftin tekninen asiakastuki. se on todella hyvä esimerkki siitä miten hyvin asiakasta todella palvellaan. minulle ainakin annettiin ihan oma henkilökohtainen henkilö ja suora s-posti osoite ja tapauksen tukinumero. silloin oli aina se yksi ja sama henkilö joka hoiti kanssani ongelman loppuun. ei päässyt muut sotkemaan soppaa eikä joka kerta tarvinnut selvittää ongelmaa uudestaan ja uudestaan. se oli todella deluxe asiakaspalvelua se. sauna voisi ottaa mallia. toinen asia mikä sauna voisi myöskin ottaa käyttöön olisi se että tulisi aina ilmoitus luuriin että miten monta on jonossa edellä. ainakin jotkut ruotsalais yritykset käyttävät tätä tekniikkaa omissa puhelinkeskuksissaan.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
No nyt sitten sain aikaiseksi vietin sille laskutuspäällikölle. Katsotaan sitten tuleeko sieltä mitään kommenttia asian tiimoilta.
Laitoin erittelystä kopion vielä mukaan. Siinä sitä taas köllöttää 15 tapahtumasta 2 oikein ja loput tuplaveloituksina, vielä on pari pvää aikaa kerätä tuplia. :-
Kohta varmaan puhepakettikin tuplaantuu. Täytyy pitää varansa että puhuu vaan 4 tuntia niin sitten kai paketti täynnä(heh) :D
Nyt sitten odottelemaan....Voihan tietty olla että pitää suosiolla vaihtaa johonkin toiseen operaat., tuskin se sauna meikäläisen "pikku" rahoja kaipaamaan jää,
ehkäpä ne kelpaisi jolekkin toiselle. Olen moista mokkulaakin pidempään harkinnut, mutta en taida "uskaltaa" oikeen syvempä suhteeseen ruveta, kun toinen osapuoli
on niin epävarma.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
No eipä taida sitä Tuomas setääkään pikkuisen asiakkaan murheet paljon hetkauttaa, jun ei vaivaudu vastaamaan.
Taitaa olaa varsinanen "suojatyöpaikka" koko laitos, kun ei kenenkään tarvitse mitään osata hoitaa.
Aspasta kyllä tuli taas s-postia ja kysyttiin josko olen kuitenkin katsonut videoita tai elokuvia tms. Ei taida mennä kirjotettu tekstikään
toisille perille. Vikaa ei kuulema tiedetä ja asia on edelleen selvityksessä. Toiselta sain aiemmin tiedon, että vika tiedetään, mutta ei tiedetä kuka
sen korjaa. Olisin kuvitellut että vika korjattaisiin, niin ettei tarttis joka kuukausi lkuja korjata. Niinpä niin.... Laskutus hoitaa jne.. Laskutusko sen teknisen puolen hoitaa? Olen aina luullut, että tekniikka ja laskutus on eri asioita. :-
Näin ainakin omassa työpaikassani. Jos myös näin asiakasta palvelisin, olisin jo saanut kengän kuvan takalistoon.
Tänään jo elisaltakin yritettiin soitella,,,hm... oiskohan tarjonnu "parempaa" palvelua ja toimivaa laskutusta ja tietty tosi edulliseen TUPLA TUPLA hintaan.
Puhu nyt ja maksa vasta 2 vuoden päästä. 😉

No eipä taida sitä Tuomas setääkään pikkuisen asiakkaan murheet paljon hetkauttaa, jun ei vaivaudu vastaamaan.
Taitaa olaa varsinanen "suojatyöpaikka" koko laitos, kun ei kenenkään tarvitse mitään osata hoitaa.
Aspasta kyllä tuli taas s-postia ja kysyttiin josko olen kuitenkin katsonut videoita tai elokuvia tms. Ei taida mennä kirjotettu tekstikään
toisille perille. Vikaa ei kuulema tiedetä ja asia on edelleen selvityksessä. Toiselta sain aiemmin tiedon, että vika tiedetään, mutta ei tiedetä kuka
sen korjaa. Olisin kuvitellut että vika korjattaisiin, niin ettei tarttis joka kuukausi lkuja korjata. Niinpä niin.... Laskutus hoitaa jne.. Laskutusko sen teknisen puolen hoitaa? Olen aina luullut, että tekniikka ja laskutus on eri asioita. :-
Näin ainakin omassa työpaikassani. Jos myös näin asiakasta palvelisin, olisin jo saanut kengän kuvan takalistoon.
Tänään jo elisaltakin yritettiin soitella,,,hm... oiskohan tarjonnu "parempaa" palvelua ja toimivaa laskutusta ja tietty tosi edulliseen TUPLA TUPLA hintaan.
Puhu nyt ja maksa vasta 2 vuoden päästä. ;D
No en olisi uskonut. nyt kyllä on paras soittaa ja puhua tuomaksen kanssa asiat selväksi. tuomaksen suoran työnumeron saat varmasti sauniksen vaihteesta. kyllä tuomas on ihan ok kaveri ja myös kuuntelee asiakkaan ongelman. ainakin minun ongelmat ovat kaikki hoituneet kuntoon.
Käyttäjätaso 1

tuomaksen suoran työnumeron saat varmasti sauniksen vaihteesta.


Juu.. Ihan varmasti saa vaihteesta suoran numeron...
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
En minäkään olisi uskonut ennen kun näen, mutta nyt uskon. Asiallisesti olen aina koittanut asiat hoitaa ja luottanut siihen että
myös toinen osapuoli hoitaa lupaamansa asiat. Nyt vaan on niin, ettei mikään s-lahden lupaama ole pitänyt paikkansa(paitsi ne luvatut hyvitykset). Se vaan ei ole ratkaisu ongelmaan, eikä poista itse vikaa. Kaiken lisäksi se aiheuttaa ylimääräistä työtä niin minulle kuin aspallekkin.
Ei taida maksaa vaivaa soitella. Varmaan toki puhelimessa
kuuntelisi, tuskin sentään luuria korvaan löisi, jos käytöstapoja on. Ei kai se Tuomaskaan niitä teknisiä vikoja korjaa(?), mutta voisi toki
viedä tietoa henkilölle joka OSAA JOTAIN tehdä, pelkkien kauniiden puheiden sijasta. 😢

En minäkään olisi uskonut ennen kun näen, mutta nyt uskon. Asiallisesti olen aina koittanut asiat hoitaa ja luottanut siihen että
myös toinen osapuoli hoitaa lupaamansa asiat. Nyt vaan on niin, ettei mikään s-lahden lupaama ole pitänyt paikkansa(paitsi ne luvatut hyvitykset). Se vaan ei ole ratkaisu ongelmaan, eikä poista itse vikaa. Kaiken lisäksi se aiheuttaa ylimääräistä työtä niin minulle kuin aspallekkin.
Ei taida maksaa vaivaa soitella. Varmaan toki puhelimessa
kuuntelisi, tuskin sentään luuria korvaan löisi, jos käytöstapoja on. Ei kai se Tuomaskaan niitä teknisiä vikoja korjaa(?), mutta voisi toki
viedä tietoa henkilölle joka OSAA JOTAIN tehdä, pelkkien kauniiden puheiden sijasta. 😢
Nyt saa kyllä tuomas hävetä. kyllä asiakas on oikeitettu saamaan kunnon palvelua. jos ei alainen siihen pysty tai viitsi antamaan niin sitten kyllä päälikön kuuluu puuttua asiaan. oletko ajetellut operaattorin vaihtoa? ei tietysti onnistu jos sinulla on määräaikaissopimus sauniksella. itse tulen nyt takaisin saunaan numerosiirrolla 06-11-2008 tuplapaketilla. mutta lähden heti jos ilmenee jotain kitkaa. globetel oli ihan ok mutta ei pystynyt kyllä samaan kuin sauna tuplalla. tämä sinun tapaus on oikein hyvä esimerkki kitkasta.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
No tänään tuli oikein kirje elisan kuoressa. Kiitos että otin T.Rinteseen yhteyttä jne.. Nyt kirjeessä mainitaan,että  on kyseessä
laskutustekninen vika ja vika pyritään korj. mahd. pian, mutta tarkkaa ajankohtaa ei pysty sanomaan. Ehkä olen tavallista tyhmempi, kun puheista ymmärsin,että vika on siinä ns. wap sivussa mikä viekin sitten internet sivulle(näin ainakin aiemmin sanottiin) Miten LASKUTUS sen vian voi korjata, eikös ne korjaa vaan laskutuksen ???
No hyvitystä taas tulee ja ongelma jatkuu, sama seuraavassa kuussa. Meistä taisi tulla oikein "kirje ystäviä". Ei se taida Rinne edes postiaan lukea vaan delegoi sen toisaalle.
Kirje on taas UUDEN aspalais tuttavuuden allekirjoittama.
Oiskohan jo 5 tai 6,menen jo laskuissa sekaisin. Paljonkohan siellä on porukkaa. Ehkäpä kerkeän tutustua vielä moneen moneen aspalaiseen. ;D
Olis tietty toivottavaa,että joku osaisi myös asiat hoitaa. 
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Piti vielä sanoman,että mitään määräaikaisia sopimuksia ei ole ikinä ollut millään operaattorilla, EIKÄ TULE.
Ei sen enempää mokkula ku mitään mäkkylääkään tai blingblongia ym, sen verran huonosti hommat hoidetaan nykyään.
Olen aina halunnut pitää "vapauden", että voin lähteä muualle jos tarpeeksi rupee suoni otsalla pullistumaan.

Piti vielä sanoman,että mitään määräaikaisia sopimuksia ei ole ikinä ollut millään operaattorilla, EIKÄ TULE.
Ei sen enempää mokkula ku mitään mäkkylääkään tai blingblongia ym, sen verran huonosti hommat hoidetaan nykyään.
Olen aina halunnut pitää "vapauden", että voin lähteä muualle jos tarpeeksi rupee suoni otsalla pullistumaan.

Tykkäähän monet asua vuokra-asunoissakin, että voi lähteä "koska tahansa".. Mutta kyllä pitkällä tähtäimellä omistusasuminen tulee edukkaammaksi. 😃
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Tässä tapauksessa ei taida "sitoutuminen" tulla halvemmaks.
Mitä asuntoon tulee, niin taitaa pankista helpommin eroon päästä ku operaattoreiden sopimuksista, ainakin jos asunto
on oma(niinkuin mulla). 😉 Jotkut vaan joskus joutuu olosuhteiden pakosta tekemään epäedullisia vaihtoehtoja.
Onneksi en tässä asiassa ainakaan kuuluu ko joukkoon(jossain muussa ehkä) 😉

Piti vielä sanoman,että mitään määräaikaisia sopimuksia ei ole ikinä ollut millään operaattorilla, EIKÄ TULE.
Ei sen enempää mokkula ku mitään mäkkylääkään tai blingblongia ym, sen verran huonosti hommat hoidetaan nykyään.
Olen aina halunnut pitää "vapauden", että voin lähteä muualle jos tarpeeksi rupee suoni otsalla pullistumaan.

Nyt en voi sitten muuta suositella kuin operaattorin vaihtoa.  sauniksen aspalle tiedoksi että jos minun kanssa ei asiat hoidu heti kuntoon niin vaihdan heti tas operaattoria. samaa virhettä kuin viimeksi en tee. silloin odotin 3-kuukautta ennenkuin menin globille. vapaus ilman määräaikaissopimuksia on hieno asia. ei saa mennä lankaan.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2
Nyt täytyy välillä esittää kiitostakin. Pitkään olen asian kanssa paininut, mutta nyt käynyt varovaisesti kokonaista neljä kertaa
wap sivuilla eikä erittelyyn ole ilmestynyt yhtään internet veloitusta. Josko nyt vika löytynyt tai siis henkilö joka osasi vian korjata.
Toivottavasti tämä "autuus" kestää kestää... "Kolminkertainen eläköön eläköön eläköön." 😃 Sain jopa pahanmielen hyvitystä 10 eur(kukahan nimen on keksinyt, näytti
vähän hassulta siinä laskulla)
Vaikka onhan tätä marraskuuta vielä vähän jäljellä, tarttiskohan sittenkään vielä ilakoida(?) 😉

Osallistu keskusteluun