Vastattu

Kysymys laskuun liitten

  • 30 lokakuu 2017
  • 2 kommenttia
  • 1182 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 1 kommentti
Olen saanut teiltä laskunn johon liittyy suuri osuus liittyen internet yhteyden jakamiseen ongelmaan.Minulla oli hankaluus 26.09 jolloin tarvitsin internet yhteyttö työhöni liittyen.Puhelimeni toimi normaalisti mutta en yllättäin voinut jakaa yhteyttä koneelleni.Soitin pojalleni ja kysyin että voisitko katsoa mistä saisin apua ongelmaan.Hän ilmoitti minulle numeron aavistamattani että ogelmani onkin erikoinen eikä tiennyt palvelun hintaa enkä itsekkään tiennyt kun en saannut internet yhteyttä.Puhelin toimi normaalisti mutta yhteyttä ei voinut jakaa mitä ehdottomasti tarvitsin. Soitin numeroonne 060090030 tietämättä puhelun hintaa.Eli puhelin toimi mutta internet ei.Sain asiantuntevaa apua ja yritimme kaikkea.Puhelu kesti tunnin ja 4 min.Ongelma olikin vain se että sim kortti irti ja takas paikalleen jolloin kaikki lähti toimimaan.Pyydän kohtuullistamista laskuun liittyen olen valmis maksamaan laskua 60 € teidän asiantuntian ajan käytöstä.Jos ette tule vastaan ilmoitan vaihtavani mahdollisesti operaattoria olen tyytyväinen palveluunne ja haluan jatkaa teidän asiakkaana.Huomioikaa että ongelma oli sim kortin irroitus ja kiinnitys uudelleen.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs 31 lokakuu 2017, 15:01

Moro bot123 ja tervetuloa Palstalle! Tilanteen tarkempaa tutkimista ja laskun kohtuullistamisen aiheellisuuden arviointia varten suosittelen että soitat asiakaspalveluumme 010190240 (mpm/pvm) jossa tilannetta voidaan paremmin tutkia. Yleisellä tasolla tuosta todettakoon, että kyseinen numero on siis Omaguru-palvelun numero, jossa tarjotaan tukea tietoteknisten laitteiden asennuksissa ja ongelmatilanteissa.
Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Varmaan ongelma teidän asiantuntialla oli se että puhelinyhteys toimi mut internet ei...
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Moro bot123 ja tervetuloa Palstalle! Tilanteen tarkempaa tutkimista ja laskun kohtuullistamisen aiheellisuuden arviointia varten suosittelen että soitat asiakaspalveluumme 010190240 (mpm/pvm) jossa tilannetta voidaan paremmin tutkia. Yleisellä tasolla tuosta todettakoon, että kyseinen numero on siis Omaguru-palvelun numero, jossa tarjotaan tukea tietoteknisten laitteiden asennuksissa ja ongelmatilanteissa.

Osallistu keskusteluun