Vastattu

Lasku väärään osoitteeseen

  • 18 elokuu 2016
  • 4 kommenttia
  • 295 katselukerrat

Elisa on jo kauan lähettänyt toisen henkilön laskuja minun sähköpostiosoitteeseeni. Olen tätä useasti ja eri tavoin koettanut saada korjatuksi, mutta turhaan.

Korjatkaa laskutusosoitteenne, sillä eihän asiakkaanne edes voi maksaa, kun kerran ei edes saa laskuanne.

Nämä laskut eivät kuulu minun emailiini:

Viitenumero x Asiakasnumero x

Edit 18.8: Tiude-/ Poistettu asiakastiedot näkyvistä
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Tiude- 18 elokuu 2016, 07:30

Dj_God jo kertoikin miten asia on. Eli poistin asiakastiedot nyt julkisesta näkymästä.

Jos saat toisen henkilön laskuja, tarkoittaa se, että toinen henkilö on (yleensä vahingossa) antanut tietosi meille. Me emme voi niitä muuttaa, ellei asiakas sitä pyydä, koska emme voi jättää laskutusta ilman laskutusosoitetta. Uusi ja oikea on siis saatava ensin.

Voimme pyrkiä kontaktoimaan oikean asiakkaan, jos laitat vielä nämä tiedot meille yksityisviestillä : elisa.to/viestipalstatiimille Katsotaan asiaa siellä sitten lisää. 🙂
Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Laskutukseen liittyvien osoitetietojen oikeellisuus on asiakkaan vastuulla.

Toisekseen, tämä on julkinen keskustelupalsta. Tänne ei saa koskaan kirjoittaa nimeä, osoitetta, puhelinnumeroa tai asiakasnumeroa. Ei omaa, eikä muiden.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1
Dj_God jo kertoikin miten asia on. Eli poistin asiakastiedot nyt julkisesta näkymästä.

Jos saat toisen henkilön laskuja, tarkoittaa se, että toinen henkilö on (yleensä vahingossa) antanut tietosi meille. Me emme voi niitä muuttaa, ellei asiakas sitä pyydä, koska emme voi jättää laskutusta ilman laskutusosoitetta. Uusi ja oikea on siis saatava ensin.

Voimme pyrkiä kontaktoimaan oikean asiakkaan, jos laitat vielä nämä tiedot meille yksityisviestillä : elisa.to/viestipalstatiimille Katsotaan asiaa siellä sitten lisää. 🙂
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Elisa on jo kauan lähettänyt toisen henkilön laskuja minun sähköpostiosoitteeseeni. Olen tätä useasti ja eri tavoin koettanut saada korjatuksi, mutta turhaan.

Korjatkaa laskutusosoitteenne, sillä eihän asiakkaanne edes voi maksaa, kun kerran ei edes saa laskuanne.


Onko tällä toisella henkilöllä mahdollisesti sama nimi kuin sinulla? Käytätkö Gmailia? Jos käytät, lue tämä.

Referoituna:
Sähköpostiosoitteet esim. etunimi.sukunimi@gmail.com ja etunimisukunimi@gmail.com kuuluvat Googlen politiikan mukaan yhdelle ja samalla henkilölle, joten myös molempiin osoitteisiin lähetetyt viestit ohjataan tälle yhdelle ja samalle henkilölle.

Jos käytössäsi on jokin muu sähköposti ja sinulle tulee muiden laskuja tai muita viestejä, kannattaa ottaa yhteys kyseiseen palveluntarjoajaan.

Toivotaan, että Elisa tavoittaa laskujen oikean vastaanottajan ja nuo yhteystiedot saadaan kuntoon.
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +1
Tämä saatiinkin yv:llä jo kuntoon, mutta yleisneuvona tuo DJ_Godin gmailin asia on hyvä muistaa !:) Nyt ei ollut siitä kyse kuitenkaan.

Osallistu keskusteluun