Kysymys

Laskun toimitustapojen muutosehdotus


  • Kyselyiässä
  • 38 kommenttia
Laskun toimitustavoissa on tällä hetkellä kolme kohtaa valittavissa ns. "radio-button"-vaihtoehtoina:

    Laskupalvelu sähköposti-ilmoituksella + virtuaaliviivakoodi Laskupalvelu tekstiviesti-ilmoituksella Paperilasku

Itselläni on tällä hetkellä valittuna tekstiviesti-ilmoitus mutta lisäksi olisi kiva saada ilmoitus myös sähköpostiin + virtuaaliviivakoodi.

Eli toiveenani olisi että nuo kaksi ylintä menisi "checkbox-button"-vaihtoehdoiksi ja alimmainen säilyisi "radio-button"-vaihtoehtona tai sitten kaikki muutettaisiin "checkbox-button"-vaihtoehdoiksi.

Jos (muutoksen jälkeen) valittaisiin alin vaihtoehto (eli paperilasku) niin muut vaihtoehdot lähtisivät pois ja jos valitsisi jomman kumman ylemmistä tai molemmat ylemmistä vaihtoehdoista niin alin paperilasku-vaihtoehto lähtisi pois.

7 kommenttia

Eiks noi vois olla suomeksi kaikki niin olisi selvempää.. Radio uitto to check Box.. Aika miettimistä mistä näitä juttuja selvittää..
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +2
Ensin ihmettelin että tämähän jo löytyykin, sitten huomasin alkuperäisen viestin päivämäärän 😃 Eli joo, toive on kuultu ja tähän löytyy täältä lisätietoa 🙂
Laskun toimitustavan voi muuttaa maksutta.. Lause löytyi sieltä. Mulle on tullut 12e lisämaksu tästä silti ja 2x joista toinen poistettiin viime kuun laskussa. Sieltä se vaan kummittelemaan tuli taas viime laskuun.. On se nyt outoa kuka näitä tekee siellä??
Käyttäjätaso 7
Zune kirjoitti:

Laskun toimitustavan voi muuttaa maksutta.. Lause löytyi sieltä. Mulle on tullut 12e lisämaksu tästä


Asiakaspalveluhinnasto: laskun toimitustavan muutos asiakaspalvelun tekemänä 12,00 €, hinta Omaelisassa 0 €.

Kaikenkaikkiaan helpoimmalla pääsee kun tekee pankin välityksellä e-laskusopimuksen, niin ei tarvitse miettiä noita Elisan laskutustapoja.
No on kyllä sitten hyvä mieli. Minuutti ansio 12e puhelinkeskustelussa jos se on tehty asiakas palvelussa. Silti se oli laskusta poistettu edellisessä ja nyt en ole mitään asiakas palveluu käyttänyt silti mätkästi sama uudestaa.. Mitenkähän ens laskussa.. Dna'han alkaa kutina
Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki
Zune kirjoitti:

No on kyllä sitten hyvä mieli. Minuutti ansio 12e puhelinkeskustelussa jos se on tehty asiakas palvelussa. Silti se oli laskusta poistettu edellisessä ja nyt en ole mitään asiakas palveluu käyttänyt silti mätkästi sama uudestaa.. Mitenkähän ens laskussa.. Dna'han alkaa kutina

Vaikea ihan näin sokkona sanoa mitä on sattunut :S Voit laittaa meille (ylläpidolle) tietojasi kyllä yksityisviestillä jos haluat että katsotaan mitä on veloiteltu. Tosiaan sellaisista palveluista peritään tuo 12e palvelumaksu mitkä asiakas voisi itsenäisesti katsoa myös OmaElisan kautta.
On aika vaikeaa saada se yksityisviesti jostain kohtaa edes laitettua. Koitin laittaa kyselyä oma elisa sivustosta niin valikko jo itsessään hankala löytää. Kai sit joku eri keino oikealla tietokoneella mut kännyllä tai tabletilla menee hermot ja viitteettömästä laskunmaksusta eri tililtä otetaan 12e..eikö tää ole jo pikkusen hintavaa olla sähköisesti helppoa?!

Osallistu keskusteluun