Vastattu

Laskut väärään osoitteeseen

  • 8 kesäkuu 2017
  • 1 kommentti
  • 366 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Mitä tehdä kun asunnon entisen asukin Elisa-laskut on tullut alkuvuodesta asti tähän vanhaan osoitteeseen? Laskut ollaan viety takaisin postiin ja kuoreen kirjoitettu, että ei asu enää tässä osoitteessa. Tämä ei vaan ole näemä vaikuttanut yhtään mihinkään, sillä taas oli tullut uusi lasku..

Alkaa kyllästyttää kuljettaa toisen postia jatkuvasti tuloksetta ja laskut ovat varmaan jo ulosotossakin.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Mits 10 kesäkuu 2017, 08:48

Moikka 🙂
jostain syystä edellisen asiakkaan osoitetiedot eivät ole päivittyneet meille. Voit ilmoittaa tämän henkilön nimen ja osoitteen, johon kirjeet tulee meille esim. yksityisviestillä niin otamme tähän henkilöön yhteyttä ja pyydämme ilmoittamaan uudet osoitetietonsa.
Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Moikka 🙂
jostain syystä edellisen asiakkaan osoitetiedot eivät ole päivittyneet meille. Voit ilmoittaa tämän henkilön nimen ja osoitteen, johon kirjeet tulee meille esim. yksityisviestillä niin otamme tähän henkilöön yhteyttä ja pyydämme ilmoittamaan uudet osoitetietonsa.

Osallistu keskusteluun