Vastattu

Laskutuksen sekoilua, pientä rahaa mutta riesana, inhottaa perintäfirmat


  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
En ole saanut laskujani spostiiini (osoite@palvelin.pääte), intrum muisti minua ulosottolaskulla (XX,XX) johon sisältyi kaksi laskua (XX,XX) kulut mukaanlukien, laskujen suora hinta oli seuraava: XXXXXXXXXXX, eräpäivä XX.X.2018, summa XX,XX euroa
XXXXXXXXXXX, eräpäivä XX.XX.2018, summa XX,XX euroa.
Sopimuksen mukaan Elisan olisi pitänyt lähettää nämä spostiini osoite@palvelin.pääte, eipä saapunut, asiakasneuvoja epäili että ne olisivat menneet suoraan junkmailiin?) . Nyt maksoin myös perintään kuuluvat laskut omaelisan kautta joten ne pitäisi saada hyvitettyä, joko palautettua tai tulevaisuuden laskuhyvityksinä. Onkohan muille tapahtunut tällaista epäonnea? Esim. spostiin voisi laittaa asetus merkityksi luettu/vastaanotettu että vastaanottaja sen huomaisi.

Edit // Siivoiltu yksilöiviä tietoja pois, ks paras vastaus -Patomiäs
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 28 marraskuu 2018, 17:02

Elisan laskut ovat tosiaan aina nähtävillä ja maksettavissa OmaElisassa. Mikäli asiakas on tilannut sähköpostilaskun, tulee asiakkaan itse varmistaa se, että laskut tulevat perille. Tarvittaessa tuo roskapostikansio tulee tarkistaa säännöllisesti. Jotkut sähköpostipalvelut saattavat ohjata nuo laskut virheellisesti roskapostikansioon, vaikka niiden tulisi tulla saapuneet -kansioon.

Henkilökohtaisia asioita, mm. laskutukseen liittyviä asioita ei täällä julkisella keskustelualueella käsitellä. Suosittelen olemaan asiasta yhteyksissä Elisan asiakaspalveluun.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

PS. Koska tämä on julkinen keskustelualue, tänne ei koskaan kannata kirjoittaa mitään henkilökohtaisia tietoja kuten nimeä, osoitetta, sähköpostiosoitetta, puhelinnumeroa, asiakasnumero saati hetua.

Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Elisan laskut ovat tosiaan aina nähtävillä ja maksettavissa OmaElisassa. Mikäli asiakas on tilannut sähköpostilaskun, tulee asiakkaan itse varmistaa se, että laskut tulevat perille. Tarvittaessa tuo roskapostikansio tulee tarkistaa säännöllisesti. Jotkut sähköpostipalvelut saattavat ohjata nuo laskut virheellisesti roskapostikansioon, vaikka niiden tulisi tulla saapuneet -kansioon.

Henkilökohtaisia asioita, mm. laskutukseen liittyviä asioita ei täällä julkisella keskustelualueella käsitellä. Suosittelen olemaan asiasta yhteyksissä Elisan asiakaspalveluun.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

PS. Koska tämä on julkinen keskustelualue, tänne ei koskaan kannata kirjoittaa mitään henkilökohtaisia tietoja kuten nimeä, osoitetta, sähköpostiosoitetta, puhelinnumeroa, asiakasnumero saati hetua.
Mun on kerran yksi lasku mennyt roskapostiin niin, etten sitä huomannut ajoissa. Maksoin kiltisti seuraavassa laskussa viivästyskoron, kun oma mokanihan tuo oli. Harmitti kyllä, kun yleensä mulla on tapana hoitaa laskut ajoissa.

Osallistu keskusteluun