Vastattu

Laskutus

  • 7 joulukuu 2014
  • 4 kommenttia
  • 2157 katselukerrat

Minulle tuli maksukehoitus laskusta joka ei koskaan aiemmin ole minulle tullut, eikä pitäisi edes tulla. Yritin selvittää jonkinlaisia yhteystietoja asiakaspalveluunne, mutta ainoa mitä oli tarjolla oli puhelinnumero arkisin ja la tai vaihtoehtoisesti kasa ohjeita, joista ei ollut mitään apua. Ei lainkaan mainintaa sähköpostista mihin voisi laittaa viestiä???? En ole mitenkään kiinnostunut uhraamaan aikaa puhelimessa roikkumiseen asiakaspalveluunne, kun virhe on teidän laskutuksessa.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi kukkatippa 9 joulukuu 2014, 15:27

Jos laskuasia on vielä ajankohtainen, voit lähettää asiakastietosi vaikka minulle profiilistani yksityisviestillä, niin voidaan hoitaa laskuasia kuntoon. :)

Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Nämä osoitteet ovat kyllä myös toimineet, vaikka niitä Elisa ei halua aktiivisesti ilmoitella:

yhteydenotto@elisa.fi

asiakaspalvelu@elisa.fi

Vastaus voi kestää ruuhkasta riippuen useita päiviä, Automaattinen vastausviesti, jossa on käsittelynumero, pitäisi tulla kuitenkin nopeasti.

Itsekin olen sitä mieltä, että laskutusasioissa on kirjallinen viesti paljon parempi kuin puhelu.
Kiitti vinkistä! Pitää yrittää kirjoitella. Työelämässä ei vaan ole aikaa roikkua linjoilla 🙂
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Jos laskuasia on vielä ajankohtainen, voit lähettää asiakastietosi vaikka minulle profiilistani yksityisviestillä, niin voidaan hoitaa laskuasia kuntoon. 🙂
Minulle käynyt myös, että kehotuksia tulee laskuista, joita en ole saanut. Ja nyt vielä liittymät suljettu. Jonottelin jo asiakaspalveluun ja sain asiani kerrottua kahdellekin eri henkilölle. Osoitetiedot kuulemma laskuissa ovat oikeat, joten laskujen olisi kuulemma pitänyt tulla perille. Mutta eivät vain tulleet. Kenellä tässä nyt on näyttövelvollisuus? Lähipiirissäni myös henkilö, joka ei saanut lainkaan laskua, kehotuksen kylläkin. Onko jokin mennyt vikaan kun Elisa ja Saunalahti yhdistivät palvelujaan?

Osallistu keskusteluun