Vastattu

Laskutus

  • 7 joulukuu 2015
  • 2 kommenttia
  • 857 katselukerrat

Miksi Saunalahti Elisa lähettää ja karhuaa laskuja osoitteeseen jossa en ole asunut lähes kymmeneen vuoteen. Asun nykyisin ulkomailla.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Red 8 joulukuu 2015, 10:40

Tervetuloa Palstalle
  • ?! 🙂 Luultavasti sun uusi osoitteesi ei tosiaan ole meille päivittynyt kuten Piampi epäilikin. Voisitko laittaa asiakasnumerosi profiilitietoihisi sekä laittaa vanhan sekä nykyisen osoitteesi mulle yksityisviestillä niin saadaan päivitettyä tiedot ajan tasalle. :)

  • Katso alkuperäinen viesti

    2 kommenttia

    Käyttäjätaso 7
    Kunniamerkki +3
    Oletettavasti Elisalle ei sitten ole asianmukaisesti uutta osoitetta ilmoitettu. Ihan näin villinä veikkauksena..

    Laita asiakasnumerosi tai puhelinnumerosi profiiliisi niille varatulle paikalle, jotta moderaattorit voivat tietojasi tarkemmin katsoa tuon osalta.
    Käyttäjätaso 6
    Kunniamerkki +3
    Tervetuloa Palstalle
  • ?! 🙂 Luultavasti sun uusi osoitteesi ei tosiaan ole meille päivittynyt kuten Piampi epäilikin. Voisitko laittaa asiakasnumerosi profiilitietoihisi sekä laittaa vanhan sekä nykyisen osoitteesi mulle yksityisviestillä niin saadaan päivitettyä tiedot ajan tasalle. 🙂
  • Osallistu keskusteluun