Laskutus !

  • 14 tammikuu 2018
  • 1 kommentti
  • 396 katselukerrat

Epämääräisempää laskutusta
en ole tavannut kotimaassa.
Laskusta ei selviä ensikatsomalta, mihin puhelinliittymään se kohdistuu.
Wanha sauna oli helpompaa, ei iisiä silti.
Useamman liittymän omaavat joutuu kaivelee,pitkät ajat, mikäli haluaa tietää, mihin liittymänumeroon ko. lasku kohdistuu !
Laskussa, kun ei näy sitä tärkeintä !!!!
Puhelin numeroa, liittymän käyttäjää ainakaan kaivelematta !!!
Yritys puolella helpompaa, mut, mut, meillä vain muutamama liittymä, vaihtoo, oon mietiskelly, aika vaan ei tahdo riittää jauhaa p..., puhelimien kans.
Liittymiä myös muilla op...!

1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Puhelinnumero on mainittuna laskun kohdassa "sopimus". Paperilaskussa/pdf:ssä ensimmäisen sivun puolivälissä keskellä. Omaelisassa laskun tiedot on jostain syystä asemoitu niin, että joutuu klikkaamaan "katso laskun tiedot", ennen kuin näkee numeron.

Voisi tietysti olla selkeämpikin tuo Omaelisan asettelu? Varsinkin kun käytännössä linkki "katso laskun tiedot" vie tilaa yhtä paljon kuin ne tiedot, jotka sen taakse on piilotettu.

Osallistu keskusteluun