Kysymys

(Laskutus)asiakaspalvelusta palautetta 23.1.2014

  • 26 tammikuu 2014
  • 2 kommenttia
  • 2028 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 4 kommenttia
Hei,

soittelin aspaan 23.1.2014 "kiireisellä" asialla. Olin onnistunut hajottamaan vanhan luurini, josta oli kytkyä jäljellä vielä ~puolen vuoden verran ja tarvitsin kipeästi uuden tilalle. Työssäni toimivat kommunikaatiovälineet ovat joskus elintärkeitä. ;-)

Soittelin asiakaspalveluun, josta vastasi ystävällinen ja mukava naishenkilö. Vaikka hänen kanssaan en suuremmin "asioinut", henkilön kanssa jutustelu sai hymyn huulille. Koska laskutusaspassa oli hänen mukaansa pitkät jonot, jätin soittopyynnön. Pelkona oli, että soittopyyntöön ei ehditä reagoida tarpeeksi nopeasti, soitin itse takaisin ja jonottelin laskutusaspaan n. 30min.

Sama linja jatkui laskutusaspassa; puheluun vastasi mies joka oli niin ikään ystävällinen ja mukava. Asiointi sujui mukavasti ja sain vanhasta puhelimesta loppulaskun heti. Yksi pieni erhe kuitenkin sattui, joka johtui joko siitä, ettei a.) Henkilö ihan ollut asiasta perillä tai b.) En osannut asiaa tarpeeksi hyvin ilmaista, sillä jäin siihen käsitykseen että kun loppulasku minulle luodaan, kuluu siinä noin kaksi (pankki)päivää että lasku näkyy OmaSaunalahti-palvelussa ja taas pari pankkipäivää että lasku näkyy kirjattuna. Kovasti ainakin yritin varmistaa, että eikö lasku näy heti OmaSaunalahdessa, koska sieltä kautta maksaessahan laskut kirjautuu heti järjestelmään ja näin ollen voisin hakea heti uuden puhelimen Elisa Shopitista. Tämä ei kuulemma onnistunut. Voihan olla, että minä puhuin sähköisestä laskusta ja aspahenkilö käsitti sen paperilaskuksi.

Hetken päästä puhelusta laskun tiedot tuli tekstiviestillä. Tarkistin OmaSaunalahden, jossa lasku kuitenkin näkyi, maksoin sen pois palvelussa ja hain uuden puhelimen kaupasta. Oma onni oli, etten suoraan uskonut aspan "väitteitä" useammista pankkipäivistä. :-)

Kaiken kaikkiaan olen kuitenkin tyytyväinen saamaani palveluun, vaikka pieni väärinkäsitys tapahtuikin. Ehkäpä puhelun voisi varmistaa vielä tallenteilta ja samalla korjata pieni "puute tiedoissa". 🙂

2 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
Olisiko se kytky estänyt uuden puhelimen osamaksukaupan ? Käteisellä se ainakin olisi myyty heti, jos kiire saada uusi puhelin.
Ilmeisesti juurikin niin, mikäli käsitin tarkotusperäsi oikein. Alle 26-vuotiaille ei ilmeisesti myönnetä useampia luottokauppoja pällekäin. Kyse oli juurikin siitä, että maksan heti vanhan luoton pois ja haen uuden tilalle. Tällaisen järjestelyn ei olisi pitänyt onnistua, koska lasku ja sen maksusuoritus eivät näkyisi heti OmaSaunalahdessa.

Onneksi varmistin asian vielä Elisa Shopitista ja mukaan lähti uusi Xperia Z. 🙂

Osallistu keskusteluun