Kysymys

Laskutus oikealle tilille, mutta v.num. unohtui

  • 11 marraskuu 2011
  • 3 kommenttia
  • 1851 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Moi,

maksoin puhelinlaskuni oikealle tilille, mutta unohdin viitenumeron.

Pystynkö lähettämään e-laskutositteen johonkin osoitteeseen vai soitanko asiakaspalveluun?
Vai pitäiskö tää homma korjata omassa pankissa?

-Jere

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +5
Luultavasti osaavat kohdistaa maksut oikealle omistajalle. Suosittelen odottamaan asiakaspalvelun kantaa asiaan. Luultavasti sinun ei tarvitse tehdä mitään.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Lisään vielä tuohon edelliseen vastaukseen tarkennuksen:

Minun mielestäni sinun kannattaisi lähettää viestiä Saunalahdelle oma.saunalahden kautta. Selität siinä viestissä tarkkaan mille tilille ja minä päivänä olet suorittanut maksun. Laita viestiin mukaan myös maksun arkistointitunnus.
Käyttäjätaso 2

Moi,

maksoin puhelinlaskuni oikealle tilille, mutta unohdin viitenumeron.

Pystynkö lähettämään e-laskutositteen johonkin osoitteeseen vai soitanko asiakaspalveluun?
Vai pitäiskö tää homma korjata omassa pankissa?

-Jere


Hei Axiom!

Ilman viitettä ei laskusuoritus valitettavasti löydä itseään oikealle laskulle. Koska olet kuitenkin maksanut laskun oikealle tilille, niin suoritus kyllä meiltä löytyy, mutta se täytyy manuaalisesti kohdistaa oikealle avoimelle laskulle. Tätä varten asiakaspalvelu tarvitsee tiedoksi maksupäivän, summan ja tilinumeron mille suoritus on mennyt. Huomioithan, että pankilla on oikeus siirtää rahaa 1-3 arkipäivää, eli mikäli olet maksanut laskun perjantaina ei raha löydy vielä maanantaina välttämättä Saunalahden tililtä. Summa summarum, suosittelen olemaan asian tiimoilta yhteydessä asiakaspalveluun joko soittamalla tai Oma Saunalahti -palvelun kautta.

Osallistu keskusteluun