Tämä oli tietysti oma virheeni, mutta mielestäni kohtuullisen ymmärrettävä.
Mitä tekikään Saunalahti? Kirjasi syyskuun laskun maksetuksi ja elokuun maksamattomaksi. Tämän kanssa olen nyt joutunut tappelemaan usean viikon ajan. Tapahtumat ovat seuraavanlaiset:
1) Saan karhulaskun. Ilmoitan sähköpostitse, että lasku on maksettu ja pyydän korjaamaan asian.
2) En saa vastausta.
3) Saan ensimmäisen karhutekstarin.
4) Saan toisen karhutekstarin, jolloin soitan asiakas"palveluun". Noin puolen tunnin jonottamisen jälkeen pääsen läpi. Tyhmä naisihminen väittää kivenkovaan, että maksettu lasku on maksettava. Lisäksi hän teitittelee minua mallilla "olette maksaneet". Siis ketkä me?
5) Suostun periaatteessa maksamaan laskun, mutta ilmoitan, etten aio maksaa 5 euron karhumaksua, koska se on mielestäni asiaton.
6) Nainen väittää, että 5 euroa on maksettava.
7) Hermostun ja alan huutaa suoraa huutoa. Lopputulos on, että nainen suostuu alkuperäiseen ehdotukseeni, siis että elokuu kirjataan maksetuksi ja saan uuden laskun syyskuulta. 5 eurosta emme enää puhu mitään.

9) Päivää myöhemmin iltapäivällä huomaan, että liittymä on suljettu.
10) Yritän kahdesti soittaa asiakas"palveluun". En pääse läpi enkä työasioiden takia jouda koko iltaa linjoilla roikkumaan.
11) Kirjoitan sähköpostia ja lähetän faksin iltamyöhään Saunalahdelle. Ja olen ilmeisesti ainakin yhden illan ilman minkäänlaista kommunikaatiovälinettä ulkomaailmaan tilanteessa, jossa vanha ja sairas 78-vuotias äitini saattaa hetkenä minä hyvänsä tarvita apua. Puhumattakaan siitä, että mieheni on ulkomailla enkä saa häneen yhteyttä muuten kuin tekstiviesteillä, jotka nyt siis eivät oikein tahdo kulkea.