Kysymys

liittymä kiinni...

  • 9 kesäkuu 2011
  • 1 kommentti
  • 1251 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
minulla on mennyt liittymä kiinni..
kerran käynyt näin aikaisemminkin ja silloin oli 3 avointa laskua (uusimmassa ei ollut vielä edes eräpäivä)..
mutta nyt, avoimia laskuja on ainoastaan yksi, viime kuulta. Uusin lasku on maksettu.
Meneekö liittymä tosiaan vain yhden laskun takia kiinni?
ja miten oma.saunalahti sivulla kohdassa sopimukset lukee liittymän kohdalla käytössä jos näin ei ole?? -> huijausta. Viimeki luki kyllä ihan EI käytössä.
Etsimällä etsin ja näin sitten jossain todella epäoleellisessa paikassa maininnan, että liittymä on kiinni.

1 kommentti

Yleisten toimitusehtojemme mukaisesti voimme sulkea liittymän, jos kyseisen liittymän erääntynyttä laskua ei ole maksettu kahden viikon kuluessa maksukehotuksen lähettämisestä ja laskun suuruus on vähintään 50 euroa.

Jos liittymä on suljettu laskun takia, kerrotaan se Liittymän tiedot -sivulla Oma Saunalahdessa.

Sopimukset-sivulla sopimuksen tila ei muutu (eikä ole aikaisemminkaan muuttunut) tilapäisen käytöneston yhteydessä.

Osallistu keskusteluun