Vastattu

Liittymän tilauksen peruutus

  • 7 toukokuu 2014
  • 5 kommenttia
  • 2535 katselukerrat

  • Uusi OmaYhteisön jäsen
  • 0 kommenttia
Hei.

Tilasin puhelinmyyjältä uuden nettiliittymän (Saunalahden 4G) mutta haluaisin perua tilauksen, koska totesin etten sitä tarvitse. Tilaukseen liittyvä reititin tuli eilen postissa ja olen kyllä hakenut sen. Riittääkö tilauksen peruuttamiseen pelkkä laitteen palautus postitse, vai tarviiko perua erikseen tai ilmoittaa jonnekin? Tilauksesta on aikaa alle kaksi viikkoa, eli peruuttamisoikeus on voimassa.

Kiitos avusta 🙂
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Rapsi 7 toukokuu 2014, 15:25

Hei diipa,

Tervetuloa Palstalle! Tässä tapauksessa perumiseen riittää kyllä laitteen ja liittymäpaketin palauttaminen postitse asiakaspalautuksena. Harmi sinänsä, että laite ja liittymä onkin tarpeeton. Ehkä sitten toiste tulet taas asiakkaaksi :)

Katso alkuperäinen viesti

5 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Hei diipa,

Tervetuloa Palstalle! Tässä tapauksessa perumiseen riittää kyllä laitteen ja liittymäpaketin palauttaminen postitse asiakaspalautuksena. Harmi sinänsä, että laite ja liittymä onkin tarpeeton. Ehkä sitten toiste tulet taas asiakkaaksi 🙂
Tilasin  liittymän   Enian puhelinmyyjältä. Mutta siinä olikin määräaikaisuus voimassa ( tele finland). Miten toimin kun palautan sen. Ei ole vielä tullut.

Papparainen vaan
Käyttäjätaso 3
Mikäli tilaus on tehty sillä tiedolla, että numerossasi ei ole määräaikaista sopimusta edellisen operaattorin kanssa, peruuntuu tilaus automaattisesti.

Jos et ole asiasta varma, voidaan tilaus toki tarkastaa. Laitatko minulle yksityisviestillä tarkemmat tiedot tilauksestasi ja numeron mitä tämä siirto koskee. 🙂
Asiakasnumero: xxxxxxx

Toiselta operaattorilta siirrettävä numero on: Määräaikainen
Käyttäjätaso 3
Piilotin vastauksestasi tuon asiakasnumerosi, tuo kannattaa lisätä omiin tietoihisi, niin vain moderaattorit voi nähdä sen. :)

Laitan sinulle tilauksestasi tarkempaa tietoa yksityisviestillä.

Osallistu keskusteluun